توسعه فعالیت‌های تربیتی، هدف اصلی طرح «کانون  مدرسه» است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در هفتمین نشست رؤسا، مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان، پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری را رسالت اصلی طرح «کانون مدرسه» عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، زهرا آب‌سوران در این نشست که در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد با تشریح جزئیات، اوایل دی ۱۴۰۱ تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ را زمان اجرای طرح «کانون مدرسه» اعلام کرد.

مدیرکل کانون استان، آشنایی کودکان و نوجوانان و والدین با مراکز فرهنگی هنری کانون، ترغیب به مطالعه و کتابخوانی و فراهم آوردن زمینه‌ی جذب اعضای جدید در مراکز کانون را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

اهدای بسته‌های انتشاراتی کانون به روسای مناطق آموزش و پرورش استان، پایان‌بخش این نشست بود.

«کانون مدرسه» عنوان طرح مشارکتی است که ذیل تفاهمنامه‌ی وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تدوین و در یک فرایند سه ساله اجرا خواهدشد که در گام نخست، این طرح با هدف آشنایی کودکان، نوجوانان، اولیای تربیتی و والدین با کانون، فعالیت‌ها و اهداف آن اجرا می‌شود و دانش‌آموزان در قالب یک بازدید یک روزه در مراکز کانون حضور یافته و یک روز را در فضای کانون سپری خواهندکرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =