نشست جهاد تبیین در کانون کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد

جلسه جهاد تبیین با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم موسوی‌نیا معاونت سازمان تبلیغات اسلامی استان در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد ؛ هم زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) طی مراسمی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی‌نیا، کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان جلسه جهاد تبیین در مرکز شماره یک یاسوج برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌نیا ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)در خصوص جهاد تبیین مطالبی را عنوان کرد و گفت: با ظهور انقلاب اسلامی در صحنه سیاسی جهان، سردمداران استکبار جهانی از همه ظرفیت خود برای مقابله با این بنیان استوار قد عَلم کردند.
وی افزود: امروزه وظیفه نهادهای دولتی، خانوادگی و اجتماعی است که با شیوه های مختلف و از زوایای گوناگون در برابر توطئه های استکبار بایستند و مقام معظم رهبری این فرزانه سیاست و دیانت با طرح مقوله جهاد تبیین، ترسیم درست و صحیح ابعاد رفتار و گفتار انسان، تحت تربیت انسان کامل را در دستور کار همگان قرار داد. 
 این مقام مسئول عنوان داشت: ضروری است ما جامعه اداری با برگزاری این جلسات و محافل در حد توان، فرزندان و در محیط اداری، ارباب رجوع و همکار را در مقام عمل با سیره گفتاری و رفتاری انسان کامل آشنا کنیم و نقش خود را در تبیین جهاد تبیین که واجب و ضروری است ایفا نماییم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =