دیدار مدیران کل کانون پرورش فکری و بنیاد شهید آذربایجان غربی؛

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حجت الاسلام والمسلمین میرزایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، زهرا آب سوران در این دیدار، توسعه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی متناسب با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه کودک و نوجوان را از اولویت‌های کانون استان عنوان کرد.
آب سوران، برگزاری هشتمین فراخوان «کبوتر کوچه ما» را از شاخص‌ترین برنامه‌های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کانون استان ذکر و تصریح کرد: همایش کبوتر کوچه ما با هدف شناساندن شهدا، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی ویژه‌ی علاقه‌مندان ۱۲ تا ۱۷ سال (نونگاه و نوجوان) همه ساله از دهه فجر ۹۴ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: امسال برای اولین بار مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان هشتمین همایش «کبوتر کوچه ما» قرار است خارج از ارومیه و به میزبانی میاندوآب در دهه مبارک فجر برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار گفت: آشنایی نسل کودک و نوجوان با آموزه‌های انسان‌ساز فرهنگ ایثار و شهادت در قالب فرهنگ، ادب و هنر به واسطه برنامه‌های تخصصی کانون می‌تواند جذابیت و اثرگذاری لازم را در این قشر به خوبی نمایان سازد.

حجت الاسلام والمسلمین میرزایی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، آمادگی خود را جهت هرگونه حمایت مادی و معنوی از طرح‌های ترویجی در حوزه فرهنگ غنی ایثار و شهادت اعلام می‌دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =