استقبال میلیونی در فضای مجازی از جشنواره قصه‌گویی کانون

بیش از یک‌میلیون و ۶۰۰هزار نفر در روز نخستِ بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، از طریق پیام‌رسان «شاد» در جریان برنامه‌های این رویداد فرهنگی قرار گرفتند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌المللی کانون، پخش و انتشار برنامه‌های بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی از برنامه‌های کاربردی و سایت‌های آپارات و شاد، مخاطبان میلیونی پیدا کرد.

در اولین روز از برگزاری جشنواره قصه‌گویی (یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱)، بیش از یک‌میلیون و ۶۰۰هزار بازدیدکننده در جریان برنامه‌های مختلف این رویداد فرهنگی از طریق نرم‌افزار «شاد» قرار گرفتند. از این میان، ۱۲۱هزار و ۶۰۰نفر به‌طور مستقیم تماشاگر برنامه‌های روز نخست جشنواره قصه‌گویی شدند. علاقه‌مندان برای دیدن این برنامه‌ها از پیام‌رسان شاد، می‌توانند به نشانی https://shad.ir/kanoonparvaresh مراجعه کنند.

برنامه‌های مختلف جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی  کانون از طریق آپارات هم پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای هم‌زمان این برنامه‌ها برای بخش ملی، بین‌الملل و برگزیدگان به صفحه پخش زنده کانال اصلی کانون به نشانی www.aparat.com/kanoonparvaresh/live، بخش آیینی‌سنتی به کانال جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به‌نشانی www.aparat.com/ghesehgooei/live  و برای تماشای نشست‌های علمی تخصصی دانشگاه نیز به کانال کانون استان یزد به نشانی www.aparat.com/kanoon.yazd/live  مراجعه کنند.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان از ۲۵ دی آغاز شده است و تا بیست‌ونهم همین ماه در شهر یزد ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =