جشنواره قصه‌گویی، رکورد خود را شکست

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، در دومین روز از برگزاری‌اش (دوشنبه ۲۶ دی)، میزبان بیش از دو میلیون مخاطب در پیام‌رسان «شاد» بود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در نوبت صبح این روز، ۲۶هزار و ۸۰۰ مخاطب به تماشای پخش زنده برنامه‌های جشنواره در «شاد» نشستند و ۹۴۰هزار نفر هم از خبرهای مربوط به این رویداد فرهنگی، بازدید کردند.

همچنین در نوبت بعدازظهر این روز، ۴۸هزار و ۲۰۰ نفر اجراهای جشنواره را به صورت آنلاین دیدند و یک‌میلیون و ۱۳۳هزار نفر هم در جریان اخبار آن قرار گرفتند.

با توجه به آنکه در نخستین روز از برگزاری جشنواره قصه‌گویی، حدود یک میلیون و ۶۰۰هزار بازدیدکننده در جریان برنامه‌های مختلف آن از طریق نرم‌افزار «شاد» قرار گرفته بودند، افزایش مخاطبان به بیش از دومیلیون نفر در روز دوم، یک رکوردشکنی در این رویداد فرهنگی است.

علاقه‌مندان برای دیدن این برنامه‌ها از پیام‌رسان شاد، می‌توانند به نشانی https://shad.ir/kanoonparvaresh مراجعه کنند.

هم‌چنین برنامه‌های مختلف جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی  کانون از طریق آپارات هم پخش می‌شود.

برای تماشای هم‌زمان این برنامه‌ها برای بخش ملی، بین‌الملل و برگزیدگان به صفحه پخش زنده کانال اصلی کانون به نشانی www.aparat.com/kanoonparvaresh/live، بخش آیینی‌سنتی به کانال جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به‌نشانی www.aparat.com/ghesehgooei/live  و برای تماشای نشست‌های علمی تخصصی دانشگاه نیز به کانال کانون استان یزد به نشانی www.aparat.com/kanoon.yazd/live  مراجعه کنند.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان که از ۲۵ دی ۱۴۰۱ آغاز شده است، تا بیست‌ونهم همین ماه در شهر یزد ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =