از زن سرپرست خانوار کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر از زن سرپرست خانوار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت گرامی‌داشت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن، از سوی،  مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و مدیرکل کانون پرورش فکری استان از بانوی سرپرست خانواده کانون این استان به عنوان بانوی نمونه تجلیل شد. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) با اشاره به این‌که رفتار و الگوی این حضرت  برای بانوان جامعه امروز سرشار از زندگی امید بخش است، اظهار کرد: آن حضرت نه تنها الگوی زنان بلکه الگوی همه‌ی جامعه بشریت است.

وی از شخصیت‌های بارز حضرت فاطمه زهرا (س)، حیا و عفت، ساده زیستی و اهمیت به خانواده عنوان کرد و گفت: حضرت زهرا (س) کامل‌ترین و برترین اسوه برای زنان مسلمان جهان است که امروز نیاز است همه امت اسلامی بیش از پیش در همه امور از زهد، تقوا و عبادت گرفته تا همسرداری، ولایت پذیری و ایثارگری از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

گفتنی است در این نشست از مهین پای برجا کارمند مرکز فرهنگی هنری کبکیان به عنوان بانوی نمونه کانون استان با اهدای لوح های تقدیر از استانداری و کانون تجلیل بعمل آمد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =