آغاز برنامه های دهه مبارک فجر با« شعار ایران استوار ۴۴ سال افتخار»در مراکز کانون استان ایلام

فاطمه رستگار از برگزاری جشن ۱۲ بهمن ماه در مراکز کانون شهر ایلام خبر داد و گفت: نقش کودکان و نوجوانان در ایجاد روحیه شور آفرینی و نشاط برای برگزاری جشن های ملی دهه فجر همیشگی است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی, جشن ۱۲ بهمن ماه با حضور اعضاء کمیته کودک و نوجوان ، مربیان و اعضائ در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ایلام برگزار شد.

فاطمه رستگار نقش کودکان و نوجوانان را  در این برنامه ها ضرورت دانست و گفت: اعضای کودک و نوجوان با حضور در این برنامه ها علاوه بر ایجاد روحیه نشاط ،شور و هیجان با خاطرات و شخصیت های سازنده انقلاب اسلامی بیشتر آشنا می شوند.

وی با تأکید بر اینکه رسالت ما تبیین و ترویج آرمانها و ارزش های اسلامی همچنین معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه هدف است ،تصریح کرد: باید کودکان و نوجوانان را به نقش آفرینی در دهه مبارک فجر تشویق کنیم و حضور آنها را در این برنامه ها ارزشمند بدانیم.

مسئول کمیته کودک و نوجوان استان ایلام با تأکید بر رعایت عدالت فرهنگی در بین جامعه هدف ،عنوان کرد: در سال جاری نیز همانند سال‌های پیشین کودکان و نوجوانان ساکن روستاها و مناطق کم برخوردار مورد توجه قرار خواهند گرفت.

وی با عنوان این مطلب که همکاران ما در مناطق کم برخوردار و در قالب امداد فرهنگی «پیک امید» به اجرای برنامه های فرهنگی هنری و ادبی می پردازند،گفت:انشاالله اجرای این برنامه ها با موضوعات مرتبط بتواند ،نقش معمار کبیر انقلاب و هدف از برپایی انقلاب را بدرستی به جامعه هدف انتقال دهد و خاطراتی زیبا در ذهن مخاطبان ایجاد کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =