کارکنان و مربیان کانون استان اردبیل با آرمان‌های شهدا تجدید عهد کردند

در دومین روز از گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، کارکنان ستادی و جمعی از مربیان، گلزار شهدای محله ججین اردبیل عطرافشانی و گلباران شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، سرپرست اداره کل کانون استان در آیین غبارروبی مزار شهدا که پیش از ظهر روز پنجشنبه ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، گفت: عزت، سرافرازی و اقتدار انقلاب اسلامی از آغاز قیام مردمی تا امروز با فداکاری، ایثارگری و نثار خون هزاران شهید بدست آمده است و برای استمرار این عزت و آزادگی باید تفکر شهدا و آرمان‌های آن‌ها برای نسل کودک و نوجوان تبیین شود.

وی با تاکید برتکریم وگرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تصریح کرد: وظیفه ما در قبال شهدای گرانقدر، حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و ادامه مسیر عزت‌آفرین آن‌ها با عمل به تکلیف و انجام مسوولیت‌ها است.

کارکنان و مربیان کانون استان اردبیل با آرمان‌های شهدا تجدید عهد کردند

خاطر نشان می‌شود؛ در پایان این مراسم معنوی، حاضران با قرائت فاتحه، نثار شاخه گل و گلاب پاشی مزار شهدا، با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر، عهدی دوباره بستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =