ویژه برنامه‌ی جشن انقلاب در کانون شهرستان انگوت برگزار شد

در نکوداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان از آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترویج اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره)، جشن انقلاب با عنوان «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» در مرکز فرهنگی و هنری کانون انگوت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این ویژه‌برنامه که روز پنجشنبه ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، با حضور حجت الاسلام صادق قدرتی امام جمعه، فرمانده سپاه و رییس آموزش و پرورش شهرستان انگوت و با شرکت پرشور اعضای مرکزصورت گرفت، لطفعلی زیادی فرماندار شهرستان در صحبت‌های صمیمی خود با حاضران مراسم با اشاره به ظلم و ستم و بی‌عدالتی‌های دوران طاغوت، گفت: مردم ایران با صبر و تحمل رنج‌ها و سختی‌های دوران مبارزات و شکنجه ها انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و اینک وظیفه‌ی ما است با تحصیل علم و دانش آینده‌ی کشور را بسازیم و آسایش، امنیت و دستاوردهای عظیمی که پس از انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است را پاسداری کنیم.

ویژه برنامه‌ی جشن انقلاب در کانون شهرستان انگوت برگزار شد

 افسانه سادات مزین مربی مسوول مرکز نیز ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌ی فجر و ولادت حضرت علی (ع) و خیرمقدم به میهمانان مراسم، با معرفی بخش‌هایی از وقایع انقلاب، به روایت حوادث دوازدهم بهمن‌ماه در سال ۱۳۵۷ و ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهمن پرداخت.

 در ادامه این برنامه سرود «ایران، ایران» توسط حاضران همخوانی شده و پس از آن دو عضو فعال مرکز به اجرای دکلمه و قرایت شعر در باره‌ی این ایام فرخنده پرداختند.

معرفی شهدای انقلاب اسلامی استان توسط یکی از اعضا و برگزاری مسابقات شاد فرهنگی از دیگر برنامه‌های این جشن بود که در بخش مسابقه‌ی شعارنویسی،فرماندار و امام جمعه شهرستان نیز با شرکت در مسابقه و نوشتن شعارهای انقلابی و بیان خاطرات خود از آن دوران، لحظه‌هایی به یاد ماندنی را در مرکز برجای گذاشتند.

خاطر نشان می‌شود، در پایان برنامه از برندگان مسابقه‌ی نشریه دیواری سردار سلیمانی و مسابقات اجرا شده تقدیر شده و همچنین از مربی‌مسوول مرکز توسط امام جمعه و فرماندار شهرستان با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد.

ویژه برنامه‌ی جشن انقلاب در کانون شهرستان انگوت برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =