جشن فجر انقلاب و برگزاری میز خدمت

به مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالروز پیروز شکوهمند انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امام علی(ع)، جشن فجر با مشارکت اعضای مراکز شماره‌ی ۱ و ۲ کانون کوثر در حضور جمعی از مسوولین ادارات فرهنگی شهرستان برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این مراسم که روز پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه در سالن سینمای مرکز یک کوثر برگزار شد، برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط عضو مرکز یک کوثر آغاز شده و در ادامه حاضران برنامه،  سرود ملی را همخوانی کردند.

اکرم راضی، مربی مسوول مرکز یک کانون کوثر و مسوول کمیته کودک و نوجوان شهرستان، ضمن خیر مقدم گویی، گزارشی از برنامه های اجرایی این کمیته در گرامیداشت ایام الله دهه فجر را ارایه کرد.

جشن فجر انقلاب و برگزاری میز خدمت

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر کمیته کودک و نوجوان شهرستان با اجرای فعالیت‌های مختلف در حال برگزاری است، تبیین آرمان‌های انقلاب و اندیشه‌های حضرت امام احل (ره) را از اهداف این برنامه‌ها عنوان کرد.

در ادامه متین ایران‌نژاد، عضو هنرمند این مرکز با سنتور نوازی، شعری را به صورت دکلمه در وصف حضرت علی(ع) را اجرا کرد.

 اجرای سرود توسط اعضای مرکز شماره‌ی دو کانون کوثر، پخش کلیپ از فعالیت‌های مراکز کانون کوثر و اجرای مسابقه از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

گفته می‌شود در پایان مراسم با اهدای جوایزی از مجریان برنامه و برگزیدگان مسابقه تقدیر به عمل آمد.

همچنین در سومین روز از دهه فجر، مراکز شهرستان کوثر با هماهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه و فرمانداری، میز خدمت را در محل اقامه‌ی نماز جمعه برگزار کردند.

در این برنامه، نمایشگاهی از کتاب‌های انقلابی موجود در مرکز برپا شده و نمازگزاران بخصوص کودکان و نوجوانان شرکت کننده در نماز جمعه از نمایشگاه کانون بازدید به‌عمل آوردند.

جشن فجر انقلاب و برگزاری میز خدمت

شایان ذکر است، همکاران مرکز نیز ضمن معرفی کتاب‌ها، به سووالات بازدیدکنندگان که بیشتر در خصوص چگونگی عضویت در کانون و کارگاه های تخصصی بود، پاسخ داده و راهنمایی لازم برای ثبت‌نام و بهره‌گیری از خدمات عمومی و تخصصی را ارایه کردند.   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =