بازدید امام‌جمعه از نمایشگاه طلوع صبح در کانون مهدی‌شهر

امام‌جمعه مهدی‌شهر در هشتمین‌روز از ایام‌الله دهه‌ی فجر از نمایشگاه طلوع صبح در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری، بازدید و با مربیان و اعضای کودک و نوجوان این‌مجموعه، گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی امام جمعه مهدی‌شهر به‌همراه جمعی از مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر عصر چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ هم‌زمان با هشتمین‌روز از ایام‌الله دهه‌ی فجر از نمایشگاه طلوع فجر در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری، بازدید و با مربیان و اعضای کودک و نوجوان این‌مجموعه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید امام‌جمعه از نمایشگاه طلوع صبح در کانون مهدی‌شهر

امام‌جمعه مهدی‌شهر ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضا و مربیان و استماع دل‌نوشته‌ها و یادداشت‌های کودکان برای انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با به پیروزی رسیدن توانست عزت و احترام و کرامت مردم ایران را حفظ کند.

بازدید امام‌جمعه از نمایشگاه طلوع صبح در کانون مهدی‌شهر

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بارانی در ادامه افزود: با وجود برخی مشقت‌ها و گرانی‌ها و مشکلات و هجمه‌های دشمنان به این نظام، نبایست خدمات و دستاوردهای انقلاب به کشور را نادیده بگیریم، ما در دوران پیش از انقلاب در روستاهای کشور برای تحصیل، بهداشت و استفاده از بسیاری از خدمات نه‌تنها با مشکل مواجه بودیم؛ بلکه از بسیاری از امکانات محروم بودیم و امروز به برکت انقلاب اسلامی نه‌تنها در شهرها بلکه ثمره و برکات این انقلاب به روستاها هم منتقل شده است.

بازدید امام‌جمعه از نمایشگاه طلوع صبح در کانون مهدی‌شهر

امام‌جمعه مهدی‌شهر تأکید کرد: یکی از ویژگی‌های امام راحل با خدا بودن و خواندن نماز اول وقت بود، امام‌خمینی(ره) بدون هیچ امکانات نظامی و قدرت دفاعی تنها با اتکا به قدرت الهی توانست انقلاب را به پیروزی برساند و ویژگی دوم حضرت امام(ره) غیبت نکردن بود و نه‌تنها غیبت نمی‌کرد از دیگر گناهان نیز پرهیز داشت، نترسیدن جز از خداوند متعال و مردمی‌بودن هم از دیگر ویژگی‌های امام(ره) بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =