مراکز فرهنگی هنری خط مقدم کانون پرورش فکری هستند

مدیرکل کانون پرورش مازندران در نشست با مسؤولان مراکز فرهنگی هنری از مراکز به عنوان خط مقدم فعالیت‌های کانون پرورش فکری یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران،  مدیرکل این کانون در نخستین نشست خود با مسؤولان مراکز که به صورت مجازی برگزار شد؛ ضمن تبریک عید مبعث  و در پیش داشتن اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان به تشریح دیدگاه خود پرداخت.

حامد فاضلی کبریا در بیان اولین نکته از سخنان خود ضمن تبریک به اعضا، مربیان و همکاران این کانون به خاطر کسب رتبه‌های برتر در دوسالانه هنرهای تجسمی و جشنواره ادبی دوگنبدان تصریح کرد: مراکز فرهنگی هنری خط مقدم ماست و مبتنی بر آن وظیفه ستاد، پشتیبانی و حمایت از همه اتفاق‌ها  و رویدادهایی است که قرار است در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی، مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، اسناد بالا دستی کشور و فرمایشات مدیرعامل کانون رقم بخورد.

وی با مهم خواندن پیوست رسانه‌ای کلیه رویدادها و برنامه‌های کانون، بر گسترش ارتباط و تعامل مسؤولان مراکز با دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان و حضور موثر در جلسات شورای اداری شهرستان و اهتمام ویژه برای معرفی هرجه بیشتر ظرفیت‌های کانون به جامعه و خانواده‌ها  تاکید کرد.

فاضلی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه استانی جشن شعبان اشاره کرد و بیان داشت: کانون پرروش فکری مسؤول کمیته کودک و نوجوان است و قرار است در همین خصوص برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی با محوریت این ایام و امام زمان (عج) درمراکز فرهنگی هنری برگزار شود.

مدیرکل کانون مازندران از ویژه برنامه پیک انتظار به عنوان یکی از برنامه‌های محوری کانون مازندران در این ایام یاد کرد و گفت: این برنامه در قالب تریلی سیار با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری توسط مربیان کانون در شهرستان‌های بهشر، ساری، آمل، بابل، تنکابن و چالوس و با همکاری سازمان  بسیج دانش آموزی استان و دیگر دستگاه‌های فرهنگی استان  به اجرا برنامه نمایشی، جنگ شادی، مسابقه و دیگر فعالیت‌ها می‌پردازد.  

مراکز فرهنگی هنری خط مقدم کانون پرورش فکری هستند

مراکز فرهنگی هنری خط مقدم کانون پرورش فکری هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =