دیدار مدیر کل و همکاران استان  با خانواده جانبازان و شهدای دفاع مقدس

رزمایش «طرح سپاس و میثاق با یاوران ولایت» در دیدار با خانواده جانبازان و شهدای دفاع مقدس با حضور مدیر کل، معاونین و همکاران کانون پرورش در روزهای پایانی سال اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی به منظور گرامیداشت دلاوری های ایثارگران و تجلیل و تکریم شایسته از خانواده معظم جانباران و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رزمایش «طرح سپاس و میثاق با یاوران ولایت» با هدف دیدار از خانواده جانباران استان خراسان رضوی با حضور مدیر کل کانون، معاونین و همکاران ستادی برگزار گردید.

ابراهیم زره ساز مدیر کل کانون در دیدار با جانباز محمدرضا آریان فرد گفت: شما شهدای زنده و سرمایه های هویتی ما هستید و وظیفه ماست که خاطرات زیبای شما را از جبهه و جنگ بشنویم و بتوانیم از ظرفیت وجود گرانبهای شما در بخش ۹۰ ثانیه ایی جشنواره قصه گویی استفاده کنیم.

وی در ادامه درباره‌ی چاپ کتاب «گردان قاطرچی‌ها» که توسط انتشارات کانون به چاپ رسیده است و با زبان طنز ویژه نوجوانان به خاطره های ۸ سال دفاع مقدس پرداخته اشاره کرد و ضرورت تهیه و چاپ چنین آثاری را در راستای هویت بخشی نوجوانان امروز ضروری دانست.

قابل ذکر است تعدادی از همکاران نیز با خانواده جانباز «حسن نظریان» دیدار کردند و از دلاوری ها و رشادت های ایشان با اهدای گل و شیرینی قدردانی شد.

دیدار مدیر کل و همکاران استان  با خانواده جانبازان و شهدای دفاع مقدس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =