کد خبر: 323610
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
شورای هماهنگی مدیران آموزش و پرورش تشکیل جلسه داد

دومین نشست هماهنگی مدیران آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به‌میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در یاسوج برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استات کهگیلویه و بویراحمد  این  نشست با حضور روسای اداره کل آموزش و پرورش ،سازمان نوسازی مدارس ، دانشگاه فرهنگیان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به میزبانی کانون برگزار شد. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بررسی و هماهنگی درخصوص برنامه عملیاتی 1402سازمان های زیر مجموعه آموزش و پرورش در سطح استان را دستور کار این نشست عنوان کرد.

کبری اخلاقی نیا اعزام گروه های جهادی با مشارکت  دستگاههای عضو شورای آموزش و پرورش در هر فصل یک بار به مناطق محروم  را از مصوبات این نشست عنوان کرد.

وی افزود: تقدیر از مجموعه پرسنل شرکت کننده در طرح کانون و مدرسه، استفاده کارکنان کانون  از خانه معلم ها در شهرستان هایی که کانون فاقد مهمانسرا می باشد از دیگر مصوبات این نشست بود.

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین دانش آموزان، استفاده از مدرسین تخصصی دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری دوره های آموزشی کانون پرورش فکری، انجام فعالیت های متنوع فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان  برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله مد، اعتیاد، افزایش وزن ،حقوق شهروندی از دیگر مصوبات مهم این نشست بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ما سعی داریم با تمام دستگاه‌هایی که به حوزه‌ی کودک و نوجوان مربوط می‌شوند تعامل سازنده داشته و فعالیت‌های تخصصی خود را از طریق این دستگاه‌ها به جامعه‌ی هدف که کودکان و نوجوانان استان هستند، انتقال دهیم.

حسنعلی عزت خواه با استقبال از برنامه های کانون در سال 1402 افزود: فعالیت های کانون باید در تعامل سازنده و به نحو شایسته به کودکان و نوجوانان معرفی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =