پیام مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

حامد فاضلی کبریا، مدیرکل این کانون به مناسبت هفته سربازان گمنام، در پیامی این هفته را به مجاهدان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، در این پیام امده است: 

نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) از اعیاد بزرگ اسلامی و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی(عج) به عنوان روز سربازان گمنام، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

  این روز مبارک در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

سربازانی که وجودشان موجودیت کشور و تامین کننده امنیت مردم به ویژه نسل آینده ساز انقلاب است.

  یقیناً بودن مان در گرو فعالیت آنها و امنیت مان در ازای به خطر افتادن امنیت آنها است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران به نمایندگی از کودکان و نوجوان این استان  به عنوان نهاد متولی پرورش فرزندان  و آینده سازان کشور عزیز ایران اسلامی، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شما و همکاران‌تان، بر خود فرض می‌داند در تربیت فرزندان و آینده سازان کشور عزیز ایران اهتمام داشته باشد و این نسل مهم را با نقش محوری و موثر سربازان گمنام نظام آشنا سازد.

خداوند روح بلند و والامقام شهدای امنیت را قرین رحمت الهی خویش فرماید و عزت و سربلندی این غیورمردان بزرگ را در راه خدمت و عزت نظام و مردم شریف ایران مستدام دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =