حفظ آبرو و کرامت انسانی در صدر اولویت‌های حراست کانون قرار دارد

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفری یک‌روزه به کرمان با کارکنان این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، روح‌الله عباسی‌نژاد با تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز شهید عنوان کرد: شخصیت‌های بزرگی در کرمان پرورش یافته و در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور درخشیده‌اند که در حافظه بلند تاریخ ثبت است و یقینا وجود شهید حاج قاسم سلیمانی عزیر یکی از همان تاریخ‌سازان پرافتخار است. شخصیتی که معرف کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام شد. بنابراین با همین باور، می‌توان گفت کانون کرمان با تراز مورد انتظار فاصله دارد اما با مطالعه عرض می‌کنم که این ظرفیت برای رسیدن به تراز واقعی، در تک‌تک همکاران استان وجود دارد.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون در نشستی صمیمی با کارکنان کانون استان کرمان در روز یک‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با یادآوری این‌که غفلت از حوزه فرهنگی کودک و نوجوان هیچ توجیهی ندارد، بیان داشت: با توجه به مسئولیت‌مان و ضرورت تمرکز بر رسالت اصلی، هر کسی در هر موقعیتی باید متناسب با توان و ظرفیتش، به این مقوله کمک حداکثری کند.

عباسی‌نژاد با اشاره به محورهای ۱۴گانه منشور صیانتی، اخلاقی و عملکردی جدید حراست کانون اظهار داشت؛ اولین قدم استفاده پرکاربرد و تبیین واژه صیانت در رویکرد جدید حراست است و به تبع آن هدف ما، حراست پیشرو در پیشگیری و صیانت خواهد بود.

حفظ آبرو و کرامت انسانی در صدر اولویت‌های حراست کانون قرار دارد

وی با اشاره به این‌که هیچ سرمایه‌ای مهم‌تر از نیروی انسانی یک سازمان نیست افزود: صیانت و حفظ آبرو و کرامت انسانی در صدر اولویت‌های ما قرار دارد بنابراین حراست باید مرجع امین و پناهگاه مطمئن برای همه همکاران باشد.

عباسی‌نژاد با تشریح این‌که کانونی‌ها، فرهیخته‌های فرهنگی‌ هستند گفت: یکی از وظایف اصلی ما، جلوگیری از هدر رفت احتمالی سرمایه انسانی و سرمایه مادی است و با جدیت به این دو مقوله اهتمام خواهد شد.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون، ضمن توصیف رویکرد جهادی و اهتمام و پیگیری مستمر مدیرعامل محترم نسبت به بهبود معیشت کارکنان کانون به برنامه محور شدن، مبتنی بر تولید محتوای فاخر اشاره داشت و آن را از سیاست‌های خوب کانون در سنوات آتی برشمرد.

وی در پایان ضمن تشکر از خدمات بی‌ادعا و خالصانه همکاران و سرپرست کانون استان کرمان، یادآور شد: حراست کانون را از خود بدانید و برای نیل به حراست پیشرو در صیانت بی‌منت نیازمند همیاری همه شما هستیم.

حفظ آبرو و کرامت انسانی در صدر اولویت‌های حراست کانون قرار دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =