مربیان کانون، پیشران واقعی تربیت نسل پایه‌اند

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون در سفر به خرم‌آباد با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان و کارشناسان، کارکنان اداری و مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روح‌الله عباسی‌نژاد روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نشست شورای اداری کانون استان لرستان گفت: لرستان در حوزه‌های فرهنگی و هنری، ادبی، علم و اندیشه و ایثار و شهادت صاحب‌نام است.

وی افزود: طی بازدیدهایی که امروز از چند مرکز کانون لرستان داشتم، خدمات فاخری مشهود بود که مبیّن کار گروهی، انسجام و هماهنگی بین بخش کارشناسی استان است و البته این امر باعث جذب و پایداری اعضای علاقه‌مند به فعالیت های کانون می‌شود.

مربیان کانون، پیشران واقعی تربیت نسل پایه‌اند

عباسی‌نژاد با تأکید بر این نکته که رویکرد ما در حراست صیانت است، عنوان داشت: حمایت از حقوق کارکنان و سازمان با در نظر داشتن منزلت انسانی از اولویت‌های ماست و در رویکرد صیانت، تعامل یکی از ارکان اصلی و مهم است.

مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری گفت: مربیان کانون پیشرانان و سفیران واقعی تربیت نسل پایه هستند و نقش مربیان در این میان بسیار تاثیرگذار است و استفاده از واسطه‌های تربیتی مانند: علوم و نجوم، قصه‌گویی، تئاتر و فعالیت‌های ادبی در تربیت اسلامی آینده‌سازان کشور ارزشمند است.

وی در ادامه با بیان این نکته که در رویکرد اصلاحی، نگاه اقناعی و تبیینی داریم، تصریح کرد: ما خادم اعضا و همکاران هستیم و با افتخار می‌گویم که کانونی‌ها جزو نجیب‌ترین کارمندان عرصه فرهنگی کشور هستند.

مربیان کانون، پیشران واقعی تربیت نسل پایه‌اند

محمد جواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کانون لرستان در سال گذشته و سال جدید گفت: با حمایت های مدیرعامل و معاونان کانون ۳ مرکز کانون در شهرهای الشتر، چگنی و الیگودرز در دهه فجر سال گذشته فعالیت خود را آغاز کردند و جذب عضو آغاز شد و کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در این مراکز برگزار می‌شود.

محمدی افزود: با گشایش این ۳مرکز در حال حاضر ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۲۰مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارایه می‌دهند.

مربیان کانون، پیشران واقعی تربیت نسل پایه‌اند

 وی اضافه کرد: دراجرای «طرح کانون مدرسه» در استان لرستان هشت مرکز کانون در شهرهای خرم آباد، بروجرد، ازنا، دورود و الشتر فعالیت می‌کنند. معرفی کتاب، قصه‌گویی، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام، ساخت کاردستی، انجام فعالیت‌های نمایشی، نمایش فیلم، برگزاری کارگاه‌های هنری مانند: نقاشی، سفالگری، داستان و شعر و علوم و نجوم از برنامه‌های اجرایی این طرح است.

نشست شورای اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با پرسش و پاسخ همکاران و مدیر دفتر مرکزی حراست کانون به پایان رسید.

مربیان کانون، پیشران واقعی تربیت نسل پایه‌اند

مربیان کانون، پیشران واقعی تربیت نسل پایه‌اند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =