کودکان و نوجوانان شاهنامه‌خوان از مدیر کل کانون کرمانشاه تقدیر کردند

همزمان با آیین استقبال از بهار و معرفی خردسال‌ترین شاهنامه‌خوان ایران، از سوی گروه شاهنامه‌خوانی سفیران سیمرغ و با امضای کودکان و نوجوانان شاهنامه‌خوان از مدیر کل و مربی کانون کرمانشاه تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، همزمان با آیین استقبال از بهار و معرفی خردسال‌ترین شاهنامه‌خوان ایران که در سالن آمفی‌تئاتر مرکز شماره ۴ کانون کرمانشاه برگزار شد از زنجانی مدیر کل کانون استان و غلامی مربی کانون کرمانشاه از سوی گروه شاهنامه‌خوانی سفیران سیمرغ با امضای کودکان و نوجوانان شاهنامه‌خوان تقدیر به عمل آمد. در این آیین دکتر محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان کرمانشاه به پاس تلاش برای تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان استان و همچنین توجه و اهمیت به شاهنامه و شاهنامه‌خوانی برای کودکان و نوجوانان مورد تقدیر قرار گرفت. لوح سپاس از سوی صبا عباسی سرپرست و دبیر گروه شاهنامه‌خوانی سفیران سیمرغ و با امضای کودکان و نوجوانان شاهنامه‌خوان تقدیم زنجانی مدیر کل کانون استان شد. 
همچنین از رحمت غلامی مربی کانون پرورش فکری به پاس تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در شاخه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی از سوی صبا عباسی سرپرست گروه شاهنامه‌خوانی سفیران سیمرغ و کودکان و نوجوانان شاهنامه‌خوان تقدیر و تشکر به عمل آمد...

کودکان و نوجوانان شاهنامه‌خوان از مدیر کل کانون کرمانشاه تقدیر کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =