کد خبر: 324011
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
مربیان کانون، انسان‌هایی اثرگذار و دلسوز هستند

مدیر دفتر مرکزی حراست، مربیان مراکز کانون را انسان‌هایی اثرگذار، دلسوز و آینده‌ساز دانست و گفت؛ آنان کار را با عشق و علاقه و دل و جان انجام می‌دهند که همین امر، نقطه ثقل و عامل تربیت ماندگار است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، روح‌الله عباسی‌نژاد در سفر یک روزه به استان یزد با اشاره به متن اساس‌نامه کانون مبنی بر کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان گفت: این مسئله  اگر به نحو مطلوبی محقق شود، از رویه‌های صیانت فرهنگی است.

وی ضمن تاکید بر رویکردهای صیانتی و تاکید بر حفظ کرامت انسانی، نقش حراست را نظارتی و مشاور امین معرفی کرد.

سفر مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا مقارن شده بود، با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در قطعه شهدای خلدبرین یزد آغاز شد.

مربیان کانون، انسان‌هایی اثرگذار و دلسوز هستند

بر همین اساس، در این مراسم که روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ با حضور حجت‌الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد، ۲۲ نوجوان دختر با شرکت در قطعه شهدای خلدبرین با شخصیت شهیدان سیدرضا و سیدمحمد پاک‌نژاد آشنا شدند.

در ادامه با حضور بر گلزار شهدا، از نوه یکی از شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد و نشست با مربیان این مرکز از دیگر برنامه‌های عباسی‌نژاد در سفر به استان یزد بود.

یادآوری می‌شود در پایان این سفر با حضور مسئولان حراست استان و مدیرکل کانون استان یزد، زهرا اتحادی به عنوان متصدی دفتر مرکزی و مسئول حراست کانون استان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =