سرگرمی «خدا دوست دارد، خدا دوست ندارد» بازتولید شد

سرگرمی «خدا دوست دارد، خدا دوست ندارد» همزمان با سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازتولید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سرگرمی «خدا دوست دارد، خدا دوست ندارد» از نخستین سرگرمی‌های تولید شده در اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با طراحی گرافیکی جدید، بازتولید شد.

این سرگرمی براساس مفهوم تعدادی از آیات قرآن طراحی شده است، به گونه‌ای که کودکان و نوجوانان با آنچه خداوند متعال دوستدار آن‌هاست و آنچه را که از نظر قرآن در درگاه الهی ناپسند است آشنا می‌شوند. برهمین مبنا دو دسته کارت در این سرگرمی طراحی و تولید شده است. کودکان و نوجوانان ضمن بازی با این کارت‌ها با آیه‌های قرآن و معانی آن آشنا می‌شوند.

سرگرمی «خدا دوست دارد، خدا دوست ندارد» اولین بار در سال ۱۳۶۱ برای گروه سنی ۶ تا ۱۲ طراحی و تولید شد و در این سال‌ها بارها بازتولید شده است.

آخرین بازتولید این سرگرمی با قیمت ۴۶هزار تومان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی(ره) تهران در غرفه فروش محصولات کانون به مخاطبان عرضه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =