استقبال خوب خانواده‌ها از غرفه کانون در نمایشگاه قرآن کریم

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون همچنان جایگاه خود را در میان خانواده‌های ایرانی حفظ کرده و در کنار خدماتی که در همه سال‌های گذشته داشته، اقدام به تولید و ارائه محصولات جدیدی نیز کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجتبی دانشور با اشاره به روند فعالیت غرفه کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان در «سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم» که از ابتدای ماه مبارک رمضان، خدمات فرهنگی-مذهبی در اختیار روزه‌داران قرار داده، گفت: نمایشگاه قرآن در این دوره بیشتر فعالیت‌های خود را محور خانواده قرار داده است و کانون نیز بر همین اساس خدمات ارزنده خود را در ایام نمایشگاه در دو غرفه ارایه محصول و قصه‌گویی در همین راستا و با موضوع خانواده در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد.

استقبال خوب خانواده‌ها از غرفه کانون در نمایشگاه قرآن کریم

وی در ادامه نیز، خاطرنشان کرد: همچنین همکاران ما توانستند غرفه‌ کانون را به یکی از پرمخاطب‌ترین غرفه‌های این دوره از نمایشگاه قرآن کریم تبدیل کنند. باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بخش‌هایی مانند «قصه‌گویی»، «تماشاخانه سیار»، «کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان»، «بازی‌های فکری» و دیگر حوزه‌ها را در اختیار خانواده‌ها می‌گذاریم. با توجه به چینش غرفه کانون بیشتر خانواده‌ها، فرزندان خود را قبل از بازدید کامل از نمایشگاه به بخش‌های قصه‌گویی و تماشاخانه می‌سپارند. خوشبختانه در این زمینه محیط مطلوبی را برای کودکان و نوجوانان و مخاطبان ترتیب داده‌ایم.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون با اشاره به دیگر اقدام‌های انجام شده و تفاوت‌هایی که در نمایشگاه سال جاری، نسبت به سال‌های گذشته وجود داشته، افزود: باتوجه به میزان استقبال مراجعه‌کنندگان از محصولات کانون، می‌توان گفت که کانون همچنان جایگاه خود را در میان خانواده‌های ایرانی حفظ کرده است. در کنار خدماتی که به‌ آن پرداخته شد، محصولات جدیدی هم ارائه دادیم و البته چند کتاب پرمخاطب را با توجه به استقبال گرم مخاطبان مجددا به چاپ رساندیم.

استقبال خوب خانواده‌ها از غرفه کانون در نمایشگاه قرآن کریم

او در ادامه با اشاره به ارائه برخی بازی‌های فکری جدید در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: در این دوره از نمایشگاه قرآن توانستیم یک بازی فکری قدیمی در حوزه ارتباط کودکان با خداوند را بازنشر و معرفی کنیم که امیدواریم این امکان بتواند بازخورد خوبی در میان پایگاه مخاطبان داشته باشد. بازی جذاب «خدا دوست دارد و خدا دوست ندارد» توانسته است نظر بسیاری از کودکان و نوجوانانی که همراه خانواده‌ها به نمایشگاه می‌آیند را جلب کند.

در این دوره کتاب‌هایی مانند «دختر آسمان»، «همیشه او همه جا او»، «کلوچه‌های خدا» و دیگر کتاب‌هایی که در حوزه تعالیم دینی و ارتباط با خدا منتشر شده را تجدید چاپ کردیم. تلاش ما بر این بود که سبد خرید فرهنگی خانواده‌ها را تکمیل کنیم تا نیاز فرهنگی آنها تامین شود.

استقبال خوب خانواده‌ها از غرفه کانون در نمایشگاه قرآن کریم

دانشور در پایان نیز در پاسخ به این سوال که چه مقدماتی برای حضور کانون در «نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» برنامه‌ریزی شده، اضافه کرد: کانون، همواره یکی از اصلی‌ترین ناشران در حوزه کودک و نوجوان محسوب می‌شود. با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تلاش ما بر این است تا بتوانیم در یک فضای رقابتی‌تر نسبت به نمایشگاه قرآن و در نمایشگاهی که همه ناشران در آن حضور دارند، نظر مخاطبان را جلب کنیم. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ در انتهای سالن شبستان، ستون ۱۱۳ مصلای امام‌ خمینی(ره) پذیرای بازدیدکنندگان است.

استقبال خوب خانواده‌ها از غرفه کانون در نمایشگاه قرآن کریم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =