حضور کانون خراسان جنوبی در نمایشگاه «قرآن، کتاب زندگی»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی با حضور در نمایشگاه «قرآن، کتاب زندگی»، در دو بخش ایستگاه فرهنگی هنری و برپایی نمایشگاه قصه‌های قرآنی میزبان کودکان و نوجوانان بیرجند شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه «قرآن، کتاب زندگی» طی روزهای ۱۵ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ در شهر بیرجند در حال برگزاری است.

بر همین اساس، کودکان و نوجوانان ضمن بازدید از این نمایشگاه در ایستگاه فرهنگی، هنری کانون می‌توانند درباره ماه مبارک رمضان، آداب و رسوم رمضان در استان خراسان جنوبی، محافل قرآنی، مساجد و نماز جماعت، سفره‌های افطاری، سحری و... نقاشی بکشند و در کارگاه‌های کاردستی، ادبی، قصه‌گویی، شعرخوانی و بازی و سرگرمی شرکت کنند.

همچنین در این نمایشگاه نمونک(ماکت) قصه‌های قرآنی، حاصل تلاش هنرمندانه مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری فردوس و کتاب‌های دینی موجود در مراکز در قالب نمایشگاه در غرفه کانون در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نمایشگاه «قرآن، کتاب زندگی» از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در محل فرهنگسرای شهر بیرجند، به ارایه فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =