مسوولان و خانواده ‌ها را با  ظرفیت‌های ‌کانون آشنا سازیم

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در بازدید از مرکز فرهنگی هنری نکا بر معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های کانون به مسؤولان و خانواده‌ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، حامد فاضلی کبریا در بازدید از مرکز فرهنگی هنری نکا که با همراهی معاون فرهنگی و روابط عمومی این اداره‌کل صورت پذیرفت، ضمن گفتگو با همکاران این کانون  در جریان فعالیت‌های اجرایی و مسایل کانون نکا و همچنین کتاب‌خانه سیار روستایی  این شهرستان قرار گرفت.


 وی در این برنامه خواستار توسعه و کیفی بخشی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی  در شهرستان نکا شد و ضمن شنیدن بررسی مشکلات و دغدغه‌های کارکنان آن، ضمن تاکید بر حل مشکلات مربوطه و پیگیری آن، خواستار ایجاد نشاط و تحول در برنامه‌های کانون پرورش فکری نکا در حوزه کودکان و نوجوانان شد.

مدیرکل کانون مازندران با اشاره به بحث تولی‌گری کانون در حوزه کودک و نوجوان، به همت مضاعف مسؤولان مراکز در معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های کانون و تعامل با دستگاه‌های همسو به منظور پررنگ نمودن فعالیت‌های کانون در حوزه کودک و نوجوان تاکید نموده و افزود: تقویت برنامه‌های مناسبتی،  تقویت تعاملات برون سازمانی و داشتن شرکای فرهنگی در اجرای برنامه‌ها ، ایجاد پیوست خبری برای برنامه‌ها، مشارکت خیران در ویژه برنامه‌های ‌کانون، مشارکت اعضای ارشد و خانواده‌ها در فعالیت‌ها و برنامه‌های مراکز، مولفه‌های  مهمی در رشد و شکوفایی کانون و معرفی هرچه بیشتر آن به جامعه محسوب می‌شود.


در ادامه فرشته شهمیرزادی، معاون فرهنگی این نهاد فرهنگی در خصوص؛  عضویت اعضا، تمدید عضویت‌ها، امانت ‌کتاب و نحوه اجرای کارگاه‌ها، ایجاد شرایط برای  استقبال گروه هدف از کانون صحبت کرد و بر تلاش هرچه بیشتر مسوولان مراکز در ارتباط با معاونت فرهنگی و کارشناسان اداره کل تاکید کرد. 

 مسوولان و خانواده ‌ها را با  ظرفیت‌های ‌کانون آشنا سازیم

 مسوولان و خانواده ‌ها را با  ظرفیت‌های ‌کانون آشنا سازیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =