اجرای فعالیت‌های کاربردی برای اعضای کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان: مراکز فرهنگی‌هنری کانون متعلق به اعضا و محلی برای اجرای فعالیت‌های ملی، اسلامی، انقلابی و هویتی برای ارتقای توانایی‌های آنان است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نخستین جلسه شورای فرهنگی کانون استان در سال جدید برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در این جلسه با تبریک سال نو و بهار قرآن به همکاران، از تلاش‌های همراه با تعهد آنان در پیگیری و انجام کارها قدردانی کرد.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به سال گذشته و فراز و نشیب‌های آن گفت: رجوع به خود و بررسی کارنامه‌ی شخصی به ما کمک می‌کند بهتر بتوانیم نکات قوت و ضعف خود را بشناسیم و برای ما مشخص شود که کجاها می‌توانستیم بهتر باشیم و نتیجه‌ی مطلوب‌تری کسب کنیم.

وی سپس با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در مسیر تحقق اهداف عنوان کرد: کاربردی و مبتنی بودن برنامه‌ها بر نیازهای اعضا در کنار اجرایی بودن آنها، نکاتی است که هر مسئولی هنگام نوشتن برنامه‌ها باید پیش روی خود داشته باشد، زیرا برنامه‌ها هر چقدر هم خوب باشند باید باعث ارتقای اعضا در جنبه‌های گوناگون باشند.

هادی در این بخش از سخنان خود در خصوص اهمیت اعضا برای مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: اعضا تاج سر کانون هستند و مراکز فرهنگی‌هنری متعلق به آنان و محلی برای اجرای فعالیت‌های ملی، اسلامی، انقلابی و هویتی است.

همچنین مدیر کل در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی در هر منطقه اشاره کرد و با اشاره به تجربه‌ی موفق برخی مراکز در سال گذشته، در جهت افزایش تعامل مراکز با مردم و خانواده‌ها تاکید کرد.

پیگیری کارها، رصد مراکز فرهنگی‌هنری، انگیزه‌بخشی به همکاران، ارسال به موقع گزارش‌ها، شناسایی آسیب‌ها و بهره‌گیری از خرد جمعی دیگر نکاتی بود که مدیرکل کانون استان در نخستین جلسه شورای فرهنگی به آنها اشاره کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد همه با برنامه‎ریزی موثر و خرد جمعی و بر اساس راهبردهای مدیر عامل در جهت تحقق اهداف کانون و پرورش نسلی پویا، سالم و انقلابی تلاش کنیم.

گفتنی است در ابتدای جلسه، معاون فرهنگی کانون گزارشی از عملکرد واحدهای فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش کانون استان در سال گذشته ارایه داد.

اجرای فعالیت‌های کاربردی برای اعضای کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =