کد خبر: 324305
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
باز نشر دو کتاب کانون هم‌زمان با نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

دو کتاب محسن چینی‌فروشان با موضوع خداشناسی، هم‌زمان با سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «او» برای نخستین بار در سال ۱۳۹۱ و کتاب «همیشه او همه‌جا او» نیز در سال ۱۳۹۴ منتشر شد و این دو کتاب اکنون به‌ترتیب برای بار پنجم و  سوم هریک با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه عرضه شده است.

نویسنده در کتاب «او» با استفاده از تصاویری که مجتبی عصیانی آن را تصویرگری کرده است، از عناصری مانند بادی که می‌وزد، سیبی که از درخت جدا می‌شود، هوایی که همیشه و همه جا هست، فکر انسان و جان یا روح استفاده می‌کند و می‌گوید: ما این‌ها را نمی‌بینیم ولی هست چون اثرش را می‌بینیم!

در بخشی از این کتاب مناسب گروه سنی نوخوان(۷+)، آمده است: ما «او» را نمی‌بینیم! ولی آثارش را می‌بینیم و او را حس می‌کنیم! «او» طبیعت و انسان را آفریده است. «او» همه جا هست، و در همه حال با ماست. «او» خدای مهربان است.

باز نشر دو کتاب کانون هم‌زمان با نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

کتاب «او» که برگزیده جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون بوده در ۴۴ صفحه رنگی و قیمت ۵۰هزار تومان و کتاب «همیشه او همه‌جا او» نیز که برگزیده شورای کتاب کودک در بخش دین بوده در ۳۲ صفحه رنگی و قیمت ۴۰هزار تومان منتشر شده است.

«همیشه او همه‌جا او» با تصویرگری سیدمیثم موسوی مناسب گروه سنی نوخوان(۷+) و درباره‌ی خداوند و نقش بی‌مانند و یگانه‌ی او در جهان آفرینش است.

این دو کتاب در غرفه کانون پرورش فکری در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که روزهای ۱۲ تا ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ در مصلای امام‌ خمینی(ره) برگزار می‌شود، با ۱۰درصد تخفیف عرضه شده است.

علاقه‌مندان، علاوه بر این می‌توانند این کتاب‌ها و دیگر آثار کانون را از فروشگاه‌های کانون و سامانه دی‌جی‌کانون به نشانیDigikanoon.ir  خریداری کنند.

باز نشر دو کتاب کانون هم‌زمان با نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =