نشست  سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری

نشست مشترک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و کانون پرورش فکری، پروژه‌های عمرانی و تجهیزات مورد نیاز در سال جاری مطرح و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، در این نشست که با حضور مدیرکل کانون و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزارشد؛ در خصوص پروژه های عمرانی در دست اقدام و اعتبارات مورد نیاز برای رشد و توسعه‌ی مراکز فرهنگی در سال ۱۴۰۲بحث و تبادل نظر شد .

بنابراین گزارش، حجت‌الله آسمند مدیرکل کانون استان در ابتدای جلسه ضمن تشکر از همراهی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان در اختصاص اعتبارات تعمیر و تجهیز به کانون، خواستار مساعدت ویژه آن سازمان و توجه بیشتر به تکمیل پروژه‌ها و خرید تجهیزات مورد در سال جاری شد.

در ادامه این نشست، دکتر شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تاکید بر فعالیت‌های فرهنگی و مهم‌بودن جایگاه کانون پرورش فکری در رشد و پرورش کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه بیان کرد: سازمان توجه ویژه‌ای به ارتقاء مراکز کانون دارد و در طول سنوات گذشته نیز نگاه مثبتی به این حوزه‌ی تاثیرگذار داشته است.

 لازم به ذکر است در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۰۲۸۲۴ میلیون‌ریال اعتبار جهت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شد که از این مبلغ ۸۱۷۶۰ میلیون ریال به صورت نقدی و مبلغ ۶۳۸۰ میلیون ریال به صورت اسناد خزانه تخصیص داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =