کد خبر: 324896
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
درخشش مربیان مرکز نقاب درجشنواره نمایش عروسکی (عروسک خونه)

نمایش عموزنجیرباف به نویسندگی و کارگردانی عاطفه خالصی فر و دستیار کارگردانی فاطمه سماواتی فر از مربیان مرکز فرهنگی هنری نقاب در اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی به‌عنوان گروه اول معرفی شد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، آیین پایانی اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی با حضور مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و صداوسیما روز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در تهران برگزار شد.

جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هادی حجازی فر دبیر جشنواره تئاتر عروسکی، محمدصادق باطنی رئیس شبکه کودک، محمد بحرانی، مریم کاظمی، فاطمه امینی و … برگزار شد.

برنامه «عروسک خونه» با هدف راه‌اندازی یک جشنواره تئاتر عروسکی ملی کار خود را شروع کرده و نیت اصلی آن احیای قالب نمایش عروسکی تلویزیونی از طریق حمایت از گروه‌های فعال مستقل در این عرصه است که با استقبال مخاطبان مواجه شد و اختتامیه آن با حضور ۲۰ گروه شرکت‌کننده از ۱۴ استان ایران به همت شبکه کودک و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد.

پخش «عروسک خونه» که از ۲۸ اسفند سال گذشته از آنتن شبکه کودک شروع شد و تا ۱۹ فروردین‌ماه امسال ادامه داشت، میزبان گروه‌های مختلف نمایش عروسکی از سراسر کشور بود که از قاب رسانه ملی برای کودکان نمایش اجرا کردند.

نمایش "عموزنجیرباف" به نویسندگی و کارگردانی عاطفه خالصی فر و دستیار کارگردانی فاطمه سماواتی فر از مربیان مرکز فرهنگی هنری نقاب موفق به کسب مقام اول در این دوره از جشنواره شد.

اختتامیه نخستین جشنواره تلویزیونی «عروسک خونه» چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی - هنری کانون پرورش کودکان و نوجوانان با حضور گروه‌های نمایشی به همراه خانواده‌های شرکت‌کنندگان برگزار شد.

این مراسم به‌صورت زنده از کانال «عروسک‌خونه» در پیام‌رسان شاد به نشانی aroosakkhoone پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =