نشست ادبی"دو پنجره" با حضور سید سعید هاشمی شاعر کودک و نوجوان

نشست ادبی "دو پنجره" با حضور سید سعید هاشمی شاعر کودک و نوجوان در کانون استان مرکزی ،مرکز فرهنگی هنری خنجین در روز هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ نشست ادبی دو پنجره با حضور سید سعید هاشمی شاعر کودک و نوجوان با محوریت نقدوبررسی کتاب شعر ایشان با عنوان "از نوک خودکار من گل می چکد" روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خنجین برگزارشد.

از آنجا که آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاخر و مشاهیر استان مرکزی و جریان سازی در راستای  حضور مستمر شاعران و نویسندگان برتر  در جمع اعضای مراکز فرهنگی هنری استان از اهداف کانون پرورش فکری درسال۱۴۰۲ است موجبات برگزاری  این نشست ادبی با همکاری و همیاری شهرداری شهر خنجین رقم خورد.
در این برنامه دکتر منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ، آشناور شهردار خنجین، راست گردانی بخشدار شهر خنجین،  و جمعی از معلمان و علاقمندان حوزه ادبیات حضور داشتند.
محسن آشناور شهردار شهر خنجین ضمن اشاره به اهمیت تجلیل از مفاخر وچهره های تاثیر گذار استان مرکزی و معرفی سابقه فعالیت های ادبی سید سعید هاشمی به عنوان یکی از بزرگان  شهر خنجین از برگزاری این نشست ابراز خرسندی نموده و با توجه به  ظرفیتهای فرهنگی شهر خنجین برگزاری برنامه ها و رویدادهای فرهنگی را در این شهر در فرصتهای پیش رو نوید دادند.
منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری در ادامه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد در جمع نوجوانان علاقمند خنجین با اشاره به نیاز نوجوانان امروز به آشنایی با مسیر صحیح زندگی و اهمیت الگو پروری اظهار داشتند در سال جاری به همت مرکز آفرینشهای ادبی کانون نشست های صمیمانه اعضای مراکز کانون با ۱۲ تن از  نویسندگان و شاعران  برتر حوزه ی ادبیات کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.
گفتنی است نوجوانان حاضر در این برنامه نظرات خود را در خصوص کتاب از نوک خودکار من گل می چکد با شاعر این مجموعه مطرح کردند و در زمینه ی تصویر گری این کتاب، تصاویر شاعرانه و بکر تعدادی از شعرها، ردپای عناصر بومی و محلی در این مجموعه شعر، موفقیت شاعر در برقراری ارتباط با مخاطبان و....صحبت کردند.
شایان ذکر است بعد از برگزاری جشن امضای مجموعه شعر سید سعیدهاشمی و تقدیر از ایشان، نهالی در محوطه ی کانون پرورش فکری شهر خنجین به عنوان یادبود برنامه دو پنجره توسط مسئولین کاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =