نخستین اجرای نمایش کلوچه‌های خدا در کانون پرورش فکری مازندران با استقبال دانش آموزان  

نخستین اجرای نمایش کلوچه‌های خدا در کانون پرورش فکری مازندران با استقبال دانش آموزان همراه شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، نخستین اجرای نمایش «کلوچه‌های خدا» اثر آرش شریف زاده صبح امروز با استقبال دانش آموزان در شسنما کانون ساری آغاز به کار کرد.

این نمایش اقتباسی از کتاب «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی "کلر ژوبرت" از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و اثر مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری است که داستان بچه خرسی را روایت می‌کند که می‌خواهد برای تشکر از خدا به خاطر همه‌ زیبایی‌هایی که خلق کرده، هدیه‌ای ببرد اما نمی‌دانست چه‌طور این کار را انجام بدهد. او در این راه با کلاغی همسفر می‌شود و...

این اثر نمایشی؛ برنده ۶ جایزه از بیست و سومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان، در بخش‌های: جایزه ویژه هیات داوران - بهترین نویسنده - بهترین کارگردانی - بهترین بازیگر زن- بهترین بازیگر مرد و  بهترین موسیقی است و به عنوان یک نمایش فاخر می تواند به معرض دید کودکان، نوجوانان و عموم خانواده‌ها قرار گیرد.

بر این اساس، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران این نمایش را در ۵ سانس: صبح ‌ها ویژه دانش آموزان از ساعت : ۹تا ۱۰ و  ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰  وعصرها  ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و ۱۵ تا ۱۶ و سانس ویژه خانواده ها از ساعت ۱۸ تا ۱۹ به روی صحنه می برد.

علاقمندان می توانند به صورت حضوری به نشانی: ساری خیابان رودکی(شهبند) جنب بوستان سنگ، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران مراجعه و نیز از سایت:www.iranejra.com جهت تهیه بلیط اقدام کنند.

نخستین اجرای نمایش کلوچه‌های خدا در کانون پرورش فکری مازندران با استقبال دانش آموزان  

نخستین اجرای نمایش کلوچه‌های خدا در کانون پرورش فکری مازندران با استقبال دانش آموزان  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =