کد خبر: 325106
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
پیام تبریک مدیرکل کانون مازندران به مناسبت روز معلم

حامد فاضلی کبریا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران در پیامی روز معلمان عزیز، مربیان و مدرسان کانون پرورش فکری و کانون زبان استان را تبریک گفت. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، در این پیام آمده است: 
 معلّم، یعنی آن کسی‌که می‌تواند خصوصیّات اخلاقی خوب را در بچه پرورش دهد؛ معلومات خوب را ؛ فکر کردن را؛ استقلال رأی را به کودک بیاموزد.  (رهبر معظم انقلاب اسلامی) 
۱۲ اردیبهشت فرصتی است به منظور تکریم از مقام شامخ معلمان و همچنین مربیان و اساتید کانون که راه و رسم زندگی درست، اندیشیدن و درست عمل کردن را به کودکان و نوجوانان آینده ساز کشور عزیزمان می‌آموزند؛  مربیان و مدرسانی  کانون پرورش فکری و کانون زبان که می‌سوزند تا فردایی بهتر را برای نسل آینده ساز کشور بسازند .
جایگاه و مقام معلم، آن‌گونه والا و ارزشمند است که سالروز شهادت استاد مبارز اسلامی و انقلابی؛ استاد شهید مرتضی مطهری به نام روز معلم ثبت شده است. نقش معلم ومربی در انقلاب اسلامی ایران که دارای  پیشینه تمدنی عظیمی است بسیار مهم است.  بر همین اساس آموزگاران ، مربیان و استادان در پاسداری از این ارزش‌ها جایگاه ویژه ای دارند. در واقع تربیت و پرورش نسل آینده‌ساز کشور اصلی‌ترین وظیفة معلم و مربی  است.
ضمن آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای تمامی همکاران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اساتید کانون زبان ایران امیدوارم همواره، نگاه پرمهرتان و وجود مملو از خیرتان بر حوزه تعلییم و تربیت این استان و کشور عزیز مستدام باد. 
قدردان زحمات و تلاش‌های ارزشمند شما هستیم.
حامد فاضلی کبریا 

پیام تبریک مدیرکل کانون مازندران به مناسبت روز معلم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =