از مدرسان و مر اکز برتر کانون زبان مازندران تقدیر شد

هم‌زمان با هفته معلم و دهه سرآمدی آموزش با حضور رئیس کانون زبان ایران از مدرسان و مراکز برتر کانون زبان استان مازندران تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، آیین نکوداشت و تقدیر از مدرسان و مراکز برتر کانون زبان استان مازندران با حضور غلامرضا کیانی، رییس کانون زبان ایران، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان مازندران، حامد فاضلی کبریا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران و مدیر کانون زبان استان مازندران، مهدی معصومی، رئیس حوزه هنری استان و همچنین مدرسان کانون زبان استان مازندران، برگزار شد.
رئیس کانون زبان ایران در این برنامه با گرامی‌داشت هفته معلم و تبریک به مدرسان کانون زبان، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات شایسته آنان در حوزه آموزش زبان با تاکید بر اهمیت توسعه ساختاری و محتوایی کانون به قوانین موجود در حوزه آموزش اشاره داشت و تنها راه توسعه ساختاری و محتوایی کانون زبان را خوداتکایی عنوان کرد.

 از مدرسان و مر اکز برتر کانون زبان مازندران تقدیر شد

غلامرضا کیانی با اشاره به مستندات ارزیابی کارشناسان کانون زبان ایران، آمارهایی از وضعیت آموزشی و اجرایی مراکز آموزشی کشور را بیان کرد و به وضعیت استان مازندران و مراکز آموزشی کانون زبان در شهرستان‌های این استان، اشاره کرد و اظهار داشت: با تمام دغدغه‌ها و اسیب‌های موجود آشنا هستیم، اما راه اصلی برون رفت از مشکلات کانون زبان در نخستین گام به دست خود مدرسان و کارکنان شریف این مجموعه گشایش خواهد یافت.
وی با تاکید بر اینکه، مدرسان شریک استراتژیک کانون هستند، از نقش آنها در سود و زیان و توسعه فعالیت‌های کانون زبان، سخن گفت و تصریح داشت: ما مدافع جدی وضعیت حقوقی و معیشتی کارکنان هستیم.
او با اشاره به پیشنهاد نمایندگان مدرسان در خصوص بیان مشکلات و دغدغه‌های مدرسان بیان کرد: ضمن اینکه اعتقاد داریم باید برای ارتقای این وضعیت تلاش کنیم، در عین حال تقاضا داریم؛ باخرد و تلاش جمعی و مدیریت، می‌بایست برای پیشرفت وضعیت ‌کانون زبان اهتمام همه‌جانبه وجود داشته باشد.
رئیس کانون زبان ایران در ادامه سخنان خود و در گفتگویی دوسویه با مدرسان حاضر در این مراسم با تاکید بر اداره بهینه مراکز آموزشی از نقش مهم مدرسان در نگه‌داشت زبان آموز و پایدارسازی آنان صحبت کرد.
کیانی با بیان آمارهای موجود و مشخص کردن نقاط قوت و ضعف‌ استان و با اشاره به ضریب بالای جمعیت دانش‌آموزی این استان، خواستار اهتمام بیشتر همکاران این استان در توسعه فعالیت‌های آموزشی و ساختاری شد.

از مدرسان و مر اکز برتر کانون زبان مازندران تقدیر شد
پیش از سخنان رئیس کانون زبان ایران، نماینده مردم شریف ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته معلم و نقش ارزنده استاد مطهری در انقلاب با مهم‌خواندن نقش زبان دوم در توسعه همه‌جانبه کشور و گسترش تعامل در عرصه‌های بین‌المللی افزود:
هر کدام از ما نقش مهمی در توسعه کشور داریم. بابایی کارنامی با اهمیت توجه به نظام تعلیم و تربیت و حوزه فرهنگ بر ضرورت واکاوی و بازمهندسی در این حوزه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: نمایندگان مردم به‌عنوان قانون‌گذار می‌بایست با مشکلات و نیازهای این حوزه آشنا باشند تا بتوانند در جهت رفع موانع و توسعه زیر ساخت‌های آموزشی و تعلیم و تربیت موثر واقع شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در این برنامه از اعلام حمایت خود به منظور ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های کانون زبان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان و مجلس خبرداد.

از مدرسان و مر اکز برتر کانون زبان مازندران تقدیر شد


اما در ابتدای این آیین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران و مدیر کانون زبان استان با تبریک این ایام و سپاس از زحمات ارزنده مدرسان و کارکنان کانون با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه زبان در سطح استان، بیان کرد: این برنامه با هدف تجلیل و تکریم از مدرسان و مراکز فعال برگزار شده است و فرصتی است تا از زحمات و خدمات ارزنده همکاران قدردانی شود.

وی با تاکید بر حمایت نمایندگان مجلس از این مجموعه اثرگذار آموزشی گفت: زبان یک ابزار مهم در حوزه توسعه و ترویج علم و دانش است.

حامد فاضلی با اشاره به اهمیت زبان دوم در نظام تعلیم و تربیت افزود: زبان های متعددی در کانون آموزش داده می‌شود که لازم است جامعه را بیشتر با خدمات کانون زبان آشنا نماییم.
وی با تاکید بر اهمیت معیشت و تامین نیازهای منظقی مدرسان و کارکنان کانون زبان، خواستار حمایت مسوولان و قانون‌گذاران از این نهاد آموزشی وابسته به کانون پرورش فکری شد.


گفتنی است : در این مراسم دو مدرس پیش‌کسوت استان به عنوان نماینده به طرح مشکلات و انتظارات دیگر مدرسان پرداختند و در عین حال پیشنهادهایی نیز برای توسعه اهداف و برنامه های آموزشی زبان ارایه کردند.

از مدرسان و مر اکز برتر کانون زبان مازندران تقدیر شد

از مدرسان و مر اکز برتر کانون زبان مازندران تقدیر شد

این مراسم در عصر پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت در سالن همایش حوزه هنری استان مازندران برگزار و در پایان مراسم از مدرسان و مراکز برتر تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =