نشست ستاد برگزاری گرامیداشت دهه کرامت کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ستاد گرامیداشت دهه کرامت یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی کانونکهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه که با حضور اعضای شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد دستورالعمل برگزاری ایام بابرکت دهه کرامت تدوین و به مراکز ثابت و سیار استان ابلاغ شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۲ با برگزاری برنامه‌های متعددی را همزمان با سالروز ولادت امام مهربانی‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم که در مراکز کانون پرورش فکری استان برگزار خواهد شد.

کبری اخلاقی‌نیا با اشاره به این که موضوع امام‌شناسی و آشنایی با سیره زندگانی امامان معصوم(ع) از جمله مباحث مهمی است که باید نزد کودکان و نوجوانان ترویج و فرهنگ‌سازی شود افزود: به همین‌منظور نمایشگاه  از آثار مرتبط با امام رضا(ع)  در کانون برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های این اعیاد در مراکز کانون استان می‌توان به نمایشگاه و تصویرسازی احادیث رضوی ، برگزاری جشن های دهه کرامت در تمامی مراکز فرهنگی هنری ، احادیث رضوی ، برگزاری جشن روز دختر در مراکز ، معرفی سرزمین ورود امام رضا (ع) از مدینه به مشهد ، سخنرانی با دعوت از کارشناسان و سخنرانان، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی اشاره کرد.

اخلاقی‌نیا در پایان به برگزاری عصری با شعر با موضوع امام رضا(ع) و با حضور شاعران در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =