آغاز همایش سه‌روزه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

همایش سه‌روزه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از صبح روز ۱۹ اردیبهشت با حضور مدیرعامل، شماری از معاونان و مدیران‌کل ستادی و استانی کانون آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ابتدای نخستین نشست همایش مدیران‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۴۰۲ در سخنانی به تبیین سیاست‌های کلان کانون پرداخت.

همچنین در ادامه این نشست، مراسم تکریم و معارفه شماری از مدیران کل و مسئولان ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و ضمن معارفه مدیران کل جدید، از مدیران کل پیشین قدردانی شد.

بنابر این گزارش پس از قدردانی از افسون امینی مدیرکل پیشین آفرینش‌های فرهنگی، انسیه موسویان مدیر پیشین آفرینش‌های ادبی و هنری و همچنین علی رشیدی‌نیا مدیرکل پیشین ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مهدی قربان‌نیا رئیس حوزه مدیر عامل مراسم تودیع آنان نیز برگزار شد.

در ادامه این مراسم نیز فروهر معدنی به‌عنوان مدیرکل جدید آفرینش‌های فرهنگی، سمیه‌سادات ابراهیمی مدیرکل جدید حوزه مدیرعامل، محمدحسین توسلی سرپرست جدید اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مجتبی حاذق سرپرست جدید مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون معارفه شدند.

همچنین حجت‌اله الماسی، مدیر حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش نیز در این همایش حاضر شد و ضمن بیان دیدگاه‌هایش، به پرسش‌های شماری از مدیران کل و مسئولان ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز پاسخ گفت.

مجید مجیدی فیلم‌ساز و کارگردان صاحب‌نام سینما نیز به‌عنوان یکی از اعضای هیات مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین روز این همایش سه روزه حاضر شد و دقایقی نیز در این جمع سخنرانی کرد.

برگزاری نشست مشترک مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد کانون با مدیران کل استان‌ها، ارائه گزارش کمیته حقوق اساسی برای کودکان و نوجوانان، معرفی و تبیین ساختار و گزارش کارکرد برنامه کاربردی شاد از سوی مدیر شبکه شاد از دیگر برنامه‌های روز نخست این همایش سه روزه بود. نمایش تئاتر در پارک لاله و گپ‌وگفت ادبی با حضور سیدعارف علوی مشاور مدیرعامل کانون نیز برگزار می‌شود.

برگزاری کمیسیون‌های تخصصی با حضور مدیران کل استانی، سخنرانی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد کانون، سخنرانی معاون فرهنگی کانون درباره سیاست‌ها، برنامه‌های آینده معاونت فرهنگی و بررسی تبدیل وضعیت نیروهای پاره‌وقت نیز از برنامه‌هایی است که در روز دوم این همایش سه روزه برگزار می‌شود.

همچنین در روز دوم این همایش که از ۷ صبح تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شامگاه چهارشنبه به طول خواهد انجامید، حامد علامتی مدیرعامل کانون در سخنانی به تبیین راهبرد کانون در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد پرداخت. مروری بر عملکرد و تبیین برنامه‌های فرهنگی دفتر حراست، نشست معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیران کل تابعه و گپ‌وگفت فرهنگی با حضور حجت‌الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع مهندسی فعالیت‌های قرآنی و دینی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های روز دوم این همایش خواهد بود.

این در حالی است که در سومین و آخرین روز از این همایش سه‌روزه که از ساعت ۷ صبح روز پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا نیمروز ادامه خواهد یافت، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تبیین رویکردهای نوین کانون می‌پردازد و دبیران کمیسیون‌ها نیز گزارشی از عملکرد این کمیسیون‌ها ارائه خواهند داد. حامد علامتی به‌عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان این همایش ضمن جمع‌بندی مباحث، سیاست‌ها و اقدام‌های پیش‌روی کانون را اعلام خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =