گزارشی از سومین روز همایش مدیران کل کانون پرورش فکری

همایش سه‌روزه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حالی روز سوم و پایانی‌اش را پشت‌سر گذاشت که قائم‌مقام سازمان صداوسیما ضمن سخنرانی در این نشست، دقایقی نیز به گفت‌وگو با مدیران استانی کانون پرداخت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، صبح روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ و در سومین و آخرین روز همایش سه‌روزه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرعامل کانون نیز ضمن جمع‌بندی مباحث مطرح شده در این همایش، سیاست‌ها و برنامه‌های پیش‌روی کانون را تشریح کرد و رونمایی از مجموعه لوح‌های فشرده و کتاب بیست‌وچهارمین دوره جشنواره قصه‌گویی کانون - رویدادی که مرحله پایانی آن سال گذشته در یزد برگزار شد - بخش دیگری از برنامه‌های روز سوم این همایش بود.

گزارشی از سومین روز همایش مدیران کل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

بر اساس این گزارش وحید جلیلی، قائم‌مقام رئیس سازمان صداوسیما که میهمان همایش سه‌روزه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روز پایانی بود، در ادامه در سخنانی از ظرفیت‌های گسترده سازمان صداوسیما و کانون پرورش فکری در مسیر فرهنگ‌سازی سخن گفت و بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش این دو نهاد تاکید کرد.

همچنین در ادامه این نشست سعید رسولی که سابقه معاونت وزیر راه و شهرسازی و مدیریت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران را نیز در کارنامه دارد، با حضور در این نشست، به بیان نکاتی درباره چگونگی مدیریت هزینه و راهکارهای درآمدزایی پرداخت و جزئیاتی را در این رابطه در اختیار مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گذاشت.

گزارشی از سومین روز همایش مدیران کل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

همچنین در ادامه این نشست، فرهاد فلاح به‌عنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سخنانی رویکردهای نوین کانون را تشریح کرد و به بیان نکاتی در این رابطه پرداخت. غلامرضا کیانی رئیس کانون زبان ایران نیز ضمن تشریح عملکرد مراکز کانون زبان در سراسر کشور، از برخی مشکلات پیش‌روی این نهاد سخن گفت و درباره این چالش‌ها به مجمع مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گزارش داد.

گزارشی از سومین روز همایش مدیران کل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

بنابر این گزارش باتوجه به آن‌که در جریان دومین روز این همایش سه‌روزه، کمیسیون‌های پنج‌گانه مجمع مدیران مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌صورت جداگانه تشکیل‌جلسه داده و به بحث و بررسی درباره موضوع‌های مختلف پرداخته بودند، در سومین روز همایش، دبیران کمیسیون‌های تخصصی از مهم‌ترین مباحث نشست‌های روز گذشته این کمیسیون‌ها گزارش دادند. این در حالی بود که حضور رضامراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و سخنرانی در جمع مدیران کل کانون، امضای تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور علیرضا کاظمی، قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و برگزاری آیین رونمایی از «کانون‌کارت» با حضور سیدمسعود سیدطالبی، مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت ایز ایران از برنامه‌های مهم دومین روز همایش سه‌روزه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

گزارشی از سومین روز همایش مدیران کل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سخنرانی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دستورکار پایانی برنامه سومین روز این همایش سه‌روزه است و بر این اساس حامد علامتی با حضور در این نشست، ضمن جمع‌بندی مباحث گوناگونی که در طول این ۳ روز مطرح شد، سیاست‌های کانون در ادامه مسیر را اعلام خواهد کرد و به تشریح اقدام‌هایی می‌پردازد که در دستورکار این نهاد قرار دارد و مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آینده، پیش‌روی خود می‌بیند. این در حالی بود مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنابر برنامه قبلی در ادامه برنامه‌های روز در محل نمایشگاه بین‌المللی کتاب حاضر و به بازدید از این نمایشگاه خواهند پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =