کد خبر: 325348
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
«نقشه‌ی سنجابک»، کتاب شد

کتاب «نقشه‌ی سنجابک» به نویسندگی مژگان بابامرندی و تصویرگری فرشته جعفری‌فرمند همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی انتشارت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی امور بین‌الملل کانون، داستان این کتاب درباره سنجابی است که در زمستان به حیواناتی که به خانه‌اش می‌آیند کمک می‌کند تا گرسنه نمانند.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: «سنجابک چشم‌هایش را باز کرد و دید پنجره سفید شده است. به خودش گفت: وای چقدر برف باریده است. گاهی صدای تیریک تیریک شکستن شاخه‌های کوچک زیر برف می‌آمد....»

«نقشه‌ی سنجابک» که برای گروه سنی نوخوان (بالای ۷ سال) مناسب است در ۲۴ صفحه، به قیمت ۲۸هزارتومان با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه در قطع خشتی از سوی انتشارت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir  تهیه کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌کند. درعین حال کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌زمان کتاب‌هایش را در بخش مجازی و از طریق سایت ketab.ir  نیز در معرض فروش گذاشته است.

غرفه‌های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی واقع در راهروی ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران میزبان مخاطبان خواهد بود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

«نقشه‌ی سنجابک»، کتاب شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =