کتاب «ماجراهای موشی» در دو جلد منتشر شد

کتاب «ماجراهای موشی» به نویسندگی کتایون آذرپی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب در دو جلد برای گروه سنی نوخوان (بالای۷ سال) مناسب است.

هر جلد از این کتاب سه داستان دارد. جلد اول شامل داستان‌های «سه تا گردو»، «خواب» و «روی درخت بلوط» و جلد دوم شامل دو داستان «باد» و «درخت سیب» است.

آمنه شکاری تصویرگر و بهنام زهری‌سامیان عکاس مجموعه دو جلدی «ماجراهای موشی» هستند.

در خلاصه پشت جلد این مجموعه آمده است: «کودکان ابتدای ورودشان به زندگی بزرگسالان، با هیچ چیزی آشنا نیستند. همه چیز برایشان جدید است. هر اتفاقی را برای اولین بار تجربه می‌کنند، برای همین پدر و مادرها باید کمی از وقتشان را صرف شناساندن پدیده‌های جهان به کودکان کنند.

کار مهم دیگری که پدر و مادرها باید بکنند این است که به کودکان یاد بدهند از فکرشان استفاده کنند. باید به آنها بیاموزند که هر مشکلی بیشتر از یک راه حل دارد.»

جلد اول «ماجراهای موشی» در ۴۰ صفحه و به قیمت ۵۰ هزارتومان و جلد دوم در ۳۲ صفحه و با قیمت ۳۸هزار تومان هر کدام با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌کند.

درعین حال کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌زمان کتاب‌هایش را در بخش مجازی و از طریق سایت ketab.ir  نیز در معرض فروش گذاشته است.

غرفه‌های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی واقع در راهروی ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران خواهد بود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

کتاب «ماجراهای موشی» در دو جلد منتشر شدکتاب «ماجراهای موشی» در دو جلد منتشر شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =