مجموعه کتاب «گوش گوشی‌ها» برگرفته از مثنوی معنوی منتشر شد

مجموعه کتاب «گوش گوشی‌ها» با نویسندگی و تصویرگری ناهید عسگری برگرفته از مثنوی معنوی مولانا از سوی انتشارات کانون پرورش فکری همزمان با سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه در سه جلد برای گروه سنی نوخوان (بالای ۷ سال) منتشر شده است.

بر اساس این خبر، کتاب «گوش گوشی‌ها ۱» از داستان «شیر و خرگوش» مثنوی معنوی، «گوش گوشی‌ها ۲» از داستان «اتاق تاریک» مثنوی معنوی و «گوش گوشی‌ها ۳» از داستان «برکه‌ی پیلان» مثنوی معنوی برگرفته شده است.

مجموعه «گوش گوشی‌ها» با جلد اول ۳۲ صفحه، جلد دوم ۲۸ صفحه و جلد سوم ۳۲ صفحه هر کدام به قیمت ۳۶هزار تومان و با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه در قطع خشتی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شده است.

داستان این سه جلد کتاب درباره خرگوش‌ها و موش‌های بامزه‌ای است که در سرزمین گوش گوشی‌ها زندگی می‌کنند و ماجراهای جالبی برایشان پیش می‌آید.

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه را که زهره پریرخ دبیری آن را بر عهده داشته است، از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌کند.

درعین حال کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌زمان کتاب‌هایش را در بخش مجازی و از طریق سایت ketab.ir  نیز در معرض فروش گذاشته است.

غرفه‌های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی، راهروی ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران خواهد بود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

مجموعه کتاب «گوش گوشی‌ها» برگرفته از مثنوی معنوی منتشر شد

مجموعه کتاب «گوش گوشی‌ها» برگرفته از مثنوی معنوی منتشر شد

مجموعه کتاب «گوش گوشی‌ها» برگرفته از مثنوی معنوی منتشر شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =