«داستان گل حسرتی» به چاپ سی‌ودوم رسید/ با ۸۰هزار نسخه

کتاب «داستان گل حسرتی» به نویسندگی محمد گودرزی‌دهریزی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ سی‌ودوم رسید.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قصه‌ی کتاب «داستان گل حسرتی» در مورد گلی است که چند روز مانده به بهار می‌روید. گلِ حسرتی از شکافی در زمین خودش را بالا می‌کشد و با درخت بلوط، پرنده، چشمه و مورچه هم‌صحبت می‌شود، او هرسال تلاش می‌کند که بهار را ببیند اما نمی‌تواند.

«داستان گل حسرتی» با تصویرگری دلارام فقانی مناسب گروه سنی نونهال (بالای ۹ سال) است و در ۳۲ صفحه، به قیمت ۴۵هزارتومان به فروش می‌رسد. شمارگان این کتاب تاکنون به ۸۰هزار نسخه رسیده است.

شایان ذکر است «داستان گل حسرتی» سال ۱۴۰۱ برگزیده ششمین «جشنواره‌ی دانایی توانایی» شد.

جشنواره دانایی توانایی، جشنواره‌ای است که کتاب‌های منتخب هر دوره از جشنواره در پایان مهر هر سال به مدارس معرفی می‌شوند. در مرحله بعدی با انتخاب و سفارش مدارس، کتاب‌ها در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تا در مراحل مختلف این جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۱۰ درصد تخفیف برای عموم و ۱۵ درصد برای فرهنگیان عرضه می‌کند.

درعین حال کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌زمان کتاب‌هایش را در بخش مجازی و از طریق سایت ketab.ir نیز در معرض فروش گذاشته است.

غرفه‌های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی واقع در راهروی ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران میزبان مخاطبان خواهد بود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

«داستان گل حسرتی» به چاپ سی‌ودوم رسید/ با ۸۰هزار نسخه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =