کد خبر: 325677
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
فرآیند تبدیل وضعیت مربیان پاره‌وقت کانون به تمام‌وقت آغاز شد

فرآیند طرح بزرگ تبدیل وضعیت مربیان پاره‌وقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مربی تمام‌وقت «فرهنگی هنری» و مربی «فرهنگی ادبی» آغاز شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون با بیان این‌که طرح بزرگ تبدیل وضعیت مربیان پاره‌وقت به مربی تمام‌وقت با دستور ویژه حامد علامتی مدیرعامل کانون در حال انجام است گفت: فرآیند تبدیل وضعیت مربیان پاره‌وقت به مربی تمام‌وقت «فرهنگی هنری» و «فرهنگی ادبی» در دو بخش استانی و کشوری در حال انجام است.

فروهر معدنی با اشاره به این‌که ۵۶۸ نفر از مربیان پاره‌وقت متقاضی این طرح هستند افزود: تمامی فرآیندهای اجرایی این طرح در سطح استانی از شناسایی نیروهای پاره‌وقت متقاضی، تشکیل و تکمیل پرونده تا پیگیری فرآیند آن در سطح کشوری در دبیرخانه‌ی این طرح در اداره‌های کل استانی استان انجام می‌شود. تشکیل کمیته استانی و صدور ابلاغ برای افراد مشارکت کننده، اولین گام اجرایی این طرح بزرگ در استان است.

معدنی گفت: کمیته کشوریِ این طرح زیر نظر معاونت فرهنگی در اداره‌کل آفرینش‌های فرهنگی تشکیل شده و تمامی فرآیندهای اجرایی و محتوایی آن، از بررسی و تکمیل پرونده‌ی معرفی شدگان و تبیین فرآیندهای اجرایی و امور آموزشی تا انجام تبدیل وضعیت پایانی را در سطح کشوری پی‎گیری و اجرا خواهد کرد.

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون گفت: اعضای کمیته کشوری را معاون فرهنگی به عنوان رییس کمیته، مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی به عنوان دبیر کمیته، نماینده معاونت توسعه مدیریت و منابع، مدیر یا نماینده دفتر مرکزی حراست، رییس یا نماینده اداره‌کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و معاون آموزشی اداره‌کل آموزش و پژوهش تشکیل داده‌اند.

وی یادآور شد: دریافت و بررسی پرونده‌ی معرفی‌شدگان، بررسی سوابق کاری، تجربی و گزارش کمیته انتخاب و جذب استان هماهنگی و ارسال تقویم انجام مصاحبه‌ها برای اداره‌های کل استانی و اعضای کمیته‌ی جذب و انتخاب کشوری در معاونت فرهنگی، مستندسازی و تنظیم دقیق صورت‌جلسه‌های مصاحبه‌ها و... از جمله وظایف کمیته اجرایی کشوری است.

معدنی بررسی دقیق پرونده‌ی معرفی‌شدگان پیش از انجام مصاحبه، انجام مصاحبه بر اساس شاخص‌های تعیین شده در فرم‌های مصاحبه، تکمیل فرم‌ها و بیان دقیق دلایل رد یا قبولی هر کدام از معرفی‌شدگان به صورت شفاف در صورت‌جلسه با امضای همه اعضا و ارایه به کمیته اجرایی را از وظایف کمیته جذب و انتخاب کشوری اعلام کرد.

یادآوری می‌شود شیوه‌نامه کشوری تبدیل وضعیت مربیان پاره‌وقت کانون به مربی تمام‌وقت «فرهنگی هنری» و مربی «فرهنگی ادبی» از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان‌ها ابلاغ شده است.

شیوه‌نامه کشوری تبدیل وضعیت مربیان پاره‌وقت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =