گرامیداشت  روز محیط زیست در مراکز کانون چهارمحال و بختیاری

ویژه برنامه بزرگداشت هفته محیط زیست با هدف فرهنگسازی و مراقبت از محیط زیست در بین جامعه هدف کودک و نوجوان استان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل استان با اشاره به برگزاری بزرگداشت هفته محیط زیست در مراکز کانون استان گفت: ویژه برنامه‌های کانون در این هفته با هدف آشناسازی اعضا با مفهوم محیط زیست و چگونگی برخورد با حیات‌ وحش و حیوانات، مدیریت پسماندها و تفکیک زباله‌ها، آشنایی با گونه‌های گیاهی و جانوری مناطق مختلف استان برگزار شد.  
حجت الله آسمند اعلام کرد، برگزاری تورهای پاکسازی محوطه کانون و همچنین مناطق حفاظت شده از پلاستیک، معرفی و آشناسازی کودکان نوجوانان در خصوص مضرات وجود و رهاسازی پلاستیک و مواد پلاستیکی در روز زمین و آشناسازی جامعه هدف کانون با تفکیک زباله از اهداف برگزاری این برنامه‌هاست.  
به مناسبت روزجهانی محیط زیست برنامه‌های مختلفی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خصوص در مرکز فرادنبه برگزار شد.  
اعضا کانون فرادنبه در اقدامی نمادین فضای سبز کانون فرادنبه را پاکسازی کردند.  
برگزاری  کلاس‌های کاردستی با دور ریختنی‌ها و معرفی کتاب چگونه زباله‌ها را بازیافت کنیم و کتاب چگونه در مصرف آب صرف جویی کنیم درمرکز فرادنبه نیز اجرا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =