کد خبر: 326298
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۴
بازدید 230
تماشاخانه سیار کانون مهمان کودکان شهرستان زرندیه از استان مرکزی

گروه نمایش تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۸ اجرای نمایش زنده و انیمیشن های موزیکال از روز ۱۷ تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ مهمان شهرستان زرندیه در استان مرکزی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در رابطه با حضور تماشاخانه سیار کانون در شهرستان زرندیه اظهار کرد:گروه نمایش تماشاخانه سیار کانون با نمایش با نشاط "رینارد روباهه" و انیمیشن های موزیکال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت ۴ روز از چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه تا شنبه ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ با هشت اجرا در شهرهای مامونیه، زاویه، پرندک، خشکرود و رازقان و روستاهای علیشار،حکیم آباد و حسین آباد، در خدمت کودکان و نوجوانان شهرستان زرندیه می باشد.
وی با بیان اینکه این برنامه‌ها شامل مسابقه،تئاتر زنده‌ی کودک با عنوان «رینارد روباهه» و انیمیشن های موزیکال کانون در اولین روز اجرای صبح در روستای علیشار از مناطق کم برخوردار،شهرستان زرندیه بخش خرقان  مورد استقبال پرشور کودکان و نوجوانان این منطقه قرار گرفت. و در نوبت بعدازظهر در شهر رازقان با اجرای برنامه های تماشاخانه سیار شاهد شور نشاط در بین کودکان و نوجوانان بودیم.
منصوری تصریح کرد: در ادامه‌ی سفر این تماشاخانه در شهرستان زرندیه، با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در شهرهای مامونیه، زاویه، پرندک، خشکرود و روستاهای حکیم آباد و حسین آباد برنامه‌ی مفرح، لحظه‌های شاد و به یادماندنی را برای حاضران خلق خواهند کرد.

وی هدف از انجام این رویداد فرهنگی را اجرای عدالت فرهنگی و توسعه نشاط اجتماعی به خصوص در مناطق کم برخوردار استان و شهرستان زرندیه، افزون ‌بر آگاهی‌بخشی و خدمات‌رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف و خانواده‌ ها و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان مناطق کم‌تر برخوردار، ازجمله اهداف حضور  تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =