زنگ قصه گویی در کانون استان اصفهان نواخته شد

در آیینی استانی به مناسبت ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی هم‌ زمان با سراسر کشور زنگ قصه‌گویی در خانه اژه ای ها ( هارونیه ) اصفهان نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در تاریخ 23 خرداد 1402 در آیینی استانی به مناسبت ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی هم‌ زمان با سراسر کشور زنگ قصه‌گویی در خانه اژه ای ها ( هارونیه )  اصفهان نواخته شد.

این مراسم با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان و سازمان فرهنگی ، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان در خانه تاریخی اژه ای های  معروف به هارونیه در یک فضایی شاد و دل انگیز با حضور بچه ها و خانواده ها و قصه گویی مربیان توانمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با نواختن زنگ قصه گویی با پخش کلیپ معروف آقای حکایتی و رو نمایی از پوستر ثبت ملی جشنواره بین المللی قصه گویی برگزار گردید .

زنگ قصه گویی در کانون استان اصفهان نواخته شد

در این برنامه منیره جعفری سرپرست کانون استان به همراه کارشناسان ستادی و مربیان کانون و آقای امیری معاون فرهنگی شهرداری اصفهان ، آقای کریمی از اداره کل میراث فرهنگی و آقای سجاد زاده  معاون سازمان فرهنگی تفریحی و ورزشی شهرداری حضور داشتند .

گفتنی‌ است کانون پرورش فکری بعد از گذشت بیست‌وچهار دوره برگزاری جشنواره قصه‌گویی در سطح ملی و بین‌المللی، موفق به ثبت ملی قصه‌گویی در پاسداری از میراث ناملموس ایران اسلامی شده است.



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =