انتقال تجربیات کانون در هنرآموزی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان به رئیس دانشگاه هنر کاراکاس

در جریان سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به آمریکای لاتین، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با رئیس دانشگاه هنر کاراکاس کشور ونزوئلا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این دیدار مدیرعامل کانون در خصوص انتقال تجربیات کانون در حوزه‌ی هنر کودک و نوجوان مطالبی ابراز داشت که با استقبال رئیس دانشگاه هنر کاراکاس مواجه شد.

حامد علامتی اظهار داشت که هنرآموزی و استعدادیابی در حوزه‌ی هنر کودکان و نوجوانان از طریق کانون پرورش فکری دهه‌ها پیش در ایران آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل کانون افزود: در این مدت، تجربیات ارزشمند و مربیان کارآموزده‌ای در کانون شکل یافته‌اند که استعدادیابی و آموزش‌های لازم در حوزه‌های مختلف هنری از جمله نقاشی، طراحی، خوشنویسی، کارگردانی انیمیشن و فیلم‌سازی را به کودکان و نوجوانان منتقل می‌کنند.

علامتی در خصوص هنر تصویرگری در ایران و برخی تصویرگران مشهور ایرانی نکاتی را به رئیس دانشگاه هنر منتقل کرد که مورد توجه طرف ونزوئلایی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه هنر کاراکاس با اشاره با رویکردها و اقدامات دانشگاه در طول سالیان گذشته و با استقبال از تجارب کانون پرورش فکری در استعدادیابی و آموزش، نسبت به انجام همکاری‌های مؤثرتر و انتقال تجربیات و دانش در این حوزه ابراز تمایل و امیدواری کرد که مقدمات لازم برای تسریع در روند همکاری‌ها به زودی صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =