تولید اقلام فرهنگی با موضوع انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»

همزمان با آماده شدن انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» برای اکران در سینما، اقلام فرهنگی مرتبط با آن در حوزه کتاب، بازی و سرگرمی و لوازم‌التحریر تهیه و تولید می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بر همین اساس به همت گروه هنر پویا، اداره کل نظارت بر انتشارات و مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری نشستی با حضور جمعی از نویسندگان و تصویرگران حوزه کودک و نوجوان برگزار شد.

نویسندگان و تصویرگران حاضر در این نشست در جریان فرآیند تولید انیمیشن «بچه زرنگ» قرار گرفتند و از آنان درخواست شد ایده‌های خود را با موضوع این پویانمایی بلند سینمایی و براساس شخصیت‌ها و داستان این اثر در زمینه کتاب، کتاب کمیک استریپ و... به ایمیل هنر پویا به نشانی: Info@honarpooya.ir ارسال کنند تا بعد از بررسی پایانی به مرحله انتشار برسد.

تولید اقلام فرهنگی با موضوع انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»

کتاب‌هایی که براساس این طرح منتشر شود همزمان با اکران انیمیشن «بچه زرنگ» در قالب پیوست فرهنگی توزیع خواهد شد.

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی بهنود نکویی و محمدجواد جنتی محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویاست که سال ۱۴۰۱ تولید شده است و در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین پویانمایی را دریافت کرد.

تولید اقلام فرهنگی با موضوع انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»

در خلاصه قصه این اثر آمده است: «محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است و...»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =