کد خبر: 326927
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
دو عنوان کتاب از مجموعه «شعر نوجوان» منتشر شد

کتاب‌های «به تو می‌توانم بگویم» و «من باغ می‌پوشم» از مجموعه ۱۰ جلدی «شعر نوجوان» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه شامل ۱۰ عنوان کتاب از شاعران جوان عرصه‌ی شعر نوجوان است که با ظاهری متفاوت و بدون تصویرگری برای مخاطبان بالای ۱۵ سال ارائه شده است.

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف پر کردن کمبودی که این روزها در حوزه شعر نوجوان احساس می‌شود، اقدام به انتشار این مجموعه‌ کرده است.

برهمین اساس کتاب «به تو می‌توانم بگویم» را فاطمه سالاروند سروده است. این کتاب ۳۹ قطعه دارد که از جمله آنها می‌توان به «راز»، «زندگی»، «خدای من»، «سفر»، «کشف»، «اشاره»، «خاطره»، «نور می‌آید»، «تابلو» و «خواب» اشاره کرد.

دو عنوان کتاب از مجموعه «شعر نوجوان» منتشر شد

همچنین کتاب «من باغ می‌پوشم» سروده‌ی سعیده موسوی‌زاده شامل ۲۳ قطعه شعر است که اشعار «عطر بابونه»، «گفتگو»، «لذت عبور»، «پوستی تازه»، «بام برفی بلند» و «عکس‌های قدیمی» از جمله اشعار آن به شمار می‌رود.

کتاب «من باغ می‌پوشم» و «به تو می‌توانم بگویم» هر دو در قطع پالتویی به ترتیب در ۳۲ صفحه و ۴۸ صفحه با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه و به قیمت ۱۲هزار و ۵۰۰ تومان در سال ۱۴۰۱ به چاپ رسیده است.

این دو کتاب شعر در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

دو عنوان کتاب از مجموعه «شعر نوجوان» منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =