فروش ویژه کتاب‌های کانون با تخفیف ۲۰ درصدی در فصل تابستان

مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری در پایان هر هفته از فصل تابستان، منتخبی از کتاب‌هایش را برای فروش ویژه روی سایت دیجی‌کانون قرار می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در پایان این هفته فهرستی از ۷۵ عنوان کتاب منتشر شده از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شده است تا علاقه‌مندان به کمک آن کتاب‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اسامی کتاب‌های موجود در این طرح عبارت است از: «خانه‌ی قشنگ من کجاست؟»، «یک جای خوب یک خواب خوب»، « آخ پایت را بلند کن»، «غازی که نمی‌خواست غاز باشد»، «ما سه تا آن دوتا»، «لولو پشمالو کرم کوچولو»، «خانه‌ها»، «تریک تریک تریک»، «عروسیه عروسی»، «دس دس نخود و عدس»، «هرکسی کاری داره»، «داستان قلقلک»، «اینجا مال من است»، «چهار فصل»، «نقلی ۱» و «ببر جوان و انسان پیر» برای گروه سنی نوباوه (بالای چهار سال).

کتاب‌های «آخرین تکه نان»، «بهترین نان جهان»، «جعبه خیال»، «باز هم سوال دارید؟»، «سوراخ»، «هدیه گلی»، «قصه‌ی مارمولک سبز»، «عروسک نخی» (به زبان لاتین)، «قورباغه آوازه‌خوان» ( به زبان لاتین)، «دارد هوای تازه می‌آید»، «خدای دست و دلباز»، «آب و تاب»، «نقشه‌ی سنجابک»، «ابرهای پنبه‌ای»، «اردک کشاورز»، «خودم را می‌ببینم»، «چه خوب چه بد»، «گربه می‌خواهد موش بگیرد»، «عروسکم گم شده»، «می‌خواهم بدانم» و «قمری تو ایوون» برای گروه سنی نونهال (بالای ۷ سال) و نوخوان (بالای ۹ سال).

کتاب‌های «هرجا تو باشی»، «معمای پیچیده»، «من سهراب سپهری هستم»، «گذر از کوه کبود»، «تیمسار دگمه»، «گریز از سال صفر»، «اشک ماه»، «با فرفره‌ها به شادی باد بگرد»، «شغل‌های رویایی در فناوری»، «ژاکتی برای ایلیا»، «با مقوا صورتک‌های نمایشی بسازیم»، «شب بخیر ترنا»، «لیلی در بن بست چهارم»، «جنگ جهانی سوم»، «روستای پله‌کانی»، «فرانک»، «درخت‌ها برای تو پرنده‌های برای من»، «من علی حاتمی هستم»، «سایه‌ی هیولا»، «شاید این کتاب منفجر شود»، «بچه‌های کشتی رافائل»، «امضای جوجه تیغی»، «سیارات نزدیک»، «ستارگان و کهکشان‌ها»، «یک هفته پر از شنبه»، «خوشبوتر از گلاب»، «آواز ققنوس»، «خوان هشتم» و «شکارچی کوسه کر» برای گروه سنی نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال).

کتاب‌های «درآمدی بر رویکرد زیبایی‌شناختی ادبیات»، «آینه حواس»، «دیگرخوانی‌های ناگزیر»، «کارگاه داستان‌نویسی»، «شب‌های شیرین»، «تصویرگری کتاب کودک» و «کشف‌های کوچک لذت‌های بزرگ» برای گروه سنی اولیا، مربیان و پژوهشگران.

شایان ذکر است از هفته آینده فروش ویژه سرگرمی‌های تولید شده ازسوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به این طرح اضافه خواهد شد.

علاقه‌مندان به خرید کتاب در این طرح می‌توانند تا پایان فصل تابستان از روز چهارشنبه تا جمعه هر هفته به سایت دیجی‌کانون به نشانی https://digikanoon.ir/category/index/1?options=133&sorting=newest&page=0 مراجعه و کتاب‌های مورد نظر خود را با تخفیف ۲۰ درصدی تهیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =