دومین نشست سیر مطالعاتی کارشناس ادبی، استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

دومین نشست سیر مطالعاتی کارشناس ادبی استان چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کانون چهارمحال و بختیاری گفت: این نشست تخصصی با محوریت ارائه‌ی محتوای کتاب"رها و ناهشیار می‌نویسم" نوشته: اَدِر لارا روز چهارشنبه هفتم تیر برگزار شد.

دومین نشست سیر مطالعاتی کارشناس ادبی، استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

در این نشست که با حضور مدیر کل، معاونت فرهنگی، کارشناس مسوول و کارشناسان و مربیان ادبی استان برگزار گردید؛ حجت الله آسمند ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر افزود: این نشست با هدف تقویت بنیه علمی و دانش افزایی کارشناسان و مربیان ادبی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این سلسله نشست‌ها از سری برنامه‌های مصوب آفرینش‌های ادبی و هنری کشور هستند، گفت: مربیان ادبی استان با انواع جستار به ویژه جستار روایی، عناصر جستار، خاطره پردازی و تفاوت‌های آن با جستار نویسی، فواید نوشتن و سایر موارد در قالب کارگاه آموزشی بر اساس محتوای ارائه شده آشنا شدند و در قالب گروه‌های هم‌نویس  به خلق اثر و نقد و بررسی آثار پرداختند.

دومین نشست سیر مطالعاتی کارشناس ادبی، استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نمونه خوانی کتاب قصه جو۱ "برگزیده جستارهای بخش علمی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی" با هدف آشنایی مربیان با انواع جستار جستارهای پژوهشی تجربه گرا خاطره گونه و داستان گونه بخش دیگری از این نشست سه ساعته بود.
در ادامه‌ی نشست و با رویکرد برگزاری دومین نشست شیوه‌ی ساماندهی کارگاه‌های ادبی بر اساس ساعات کاری مربیان پاره وقت_آسیب ها، مشکلات، موانع و راهکارهای جذب و پایدارسازی اعضا به خصوص در کارگاه های شهریه ای، برنامه ریزی در خصوص اجرای فعالیتهای شاخص ادبی با هدف مشارکت و تعامل خانواده ها و...مورد بررسی و بازنگری قرار گرفت.

در ادامه‌ی نشست و با رویکرد برگزاری دومین نشست فصلی مربیان ادبی در فصل تابستان، برنامه‌های پیش بینی شده مراکز به مناسبت ۱۸ تیر روز ادبیات کودک و نوجوان بررسی و تحلیل تجربه‌های خلاق مربیان در فصل بهار شیوه‌ی ساماندهی کارگاه‌های ادبی بر اساس ساعات کاری مربیان پاره وقت آسیب‌ها، مشکلات، موانع و راهکارهای جذب و پایدارسازی اعضا به خصوص در کارگاه‌های شهریه‌ای، برنامه‌ریزی در خصوص اجرای فعالیت‌های شاخص ادبی با هدف مشارکت و تعامل خانواده‌ها و... مورد بررسی و بازنگری قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =