همایش گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد

مراسم‌ گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اصلاندوز و با سخنرانی حجت الاسلام جعفرزاده، امام جمعه این شهرستان در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، در این مراسم که پیش از ظهر روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه سال ۱۴۰۲ در سالن سینمای مرکز اصلاندوز برگزار شد، حجت‌الاسلام جعفرزاده امام جمعه شهرستان حجاب هدیه‌ای ارزشمند الهی دانسته و با بیان اینکه آیات متعددی در این زمینه نازل شده است، گفت: زنان در پیشگاه خداوند متعال صاحب مقام والایی هستند و چنانچه به دستورات الهی از جمله رعایت پوشش و حجاب عمل کنند بهترین جایگاه‌ها را از آن خود خواهند کرد.

وی ضمن اشاره به ضرورت تبیین بیشتر فواید حجاب، بر استمرار رعایت حجاب و پوشش مناسب  توسط بانوان تاکید کرد.

همایش گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد

پرسش و پاسخ اعضا و شرکت کنندگان با امام جمعه در موضوع حجاب و عفاف از بخش های دیگر این مراسم بود.

در ادامه اعضای مرکز نیز درباره حجاب جملات و متن های ادبی نوشته و برای آن جملات نقاشی کشیدند که از سوی دفتر امام جمعه از برگزیدگان قدردانی شد.

همایش گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد

همچنین با اجرای فعالیت های فرهنگی در این روز، اعضای مرکز با آیات قرآن و احادیث معصومین(ع) در ارتباط با اهمیت عفاف و حجاب و واقعه به خاک و خون کشیده‌شدن مردم مسلمان ایران اسلامی به دستور رضاخان در مسجد گوهر شاد که در مخالفت با کشف حجاب در تیرماه سال ۱۳۱۴ روی داد، آشنا شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =