اسامی کارگاه‌های جدیدِ بدون محدودیت زمان کانون در تابستان اعلام شد

عنوان کارگاه‌های مجازی بدون محدودیت زمان (آفلاین) دوره‌ی تابستان کانون پرورش فکری ویژه والدین و کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ورود خانواده‌ها به سبد فعالیت‌های کانون از جمله سیاست‌های معاون فرهنگی کانون پرورش فکری است که بر همین اساس دوره‌های آموزشی «سواد رسانه‌ای برای والدین» و «تربیت کودکان بر اساس روش مونته سوری» ویژه والدین و دوره «سواد رسانه‌ای برای اعضا» با هدف ارتقای آگاهی و دانش اعضا ضبط، تدوین و در سامانه کانون بارگذاری شده است.

بر اساس این خبر، «سواد رسانه‌ای» نوعی تکنیک عملی و مهارت ویژه است که در عصر حاضر یکی از مهم‌ترین آموزش‌ها در جهان تلقی می‌شود. سواد رسانه‌ای به فرد این توانایی را می‌دهد که تحلیل مناسبی از مطالب منتشر شده در انواع شبکه‌های رسانه‌ای را داشته باشد.

شهاب خروشان کارشناس ارشد ارتباطات و روزنامه‌نگاری، خبرنگار و کارشناس تولید محتوا، مدرس کارگاه «سواد رسانه‌ای» برای والدین و اعضای کودک و نوجوان است.

اسامی کارگاه‌های جدیدِ بدون محدودیت زمان کانون در تابستان اعلام شد

بر همین اساس، کارگاه «تربیت کودکان بر اساس روش مونته سوری» در این روش والدین تلاش می‌کنند تا آموزش‌هایی بر اساس اصول حاکم بر رشد طبیعی و همچنین نیازهای فردی هر کودک را با توجه به بازی‌های گروهی و همچنین فعالیت‌های فردی برای کودکان فراهم آورند. این روزها روش مونته سوری در بیشتر مدارس پیش دبستانی و مهد کودک‌های بیشتر کشورها از جمله ایران در حال تدریس است.

اعظم حیدرپور کارشناس کانون مجازی و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد روان‌شناسی، مدرس کارگاه «تربیت کودکان بر اساس روش مونته سوری» است. این کارگاه هشت جلسه‌ای به صورت آفلاین در اختیار والدین قرار داده می‌شود.

ساخت‌ عروسک‌های نمایشی، داستان‌نویسی، خوشنویسی تحریری سطح یک، عکاسی سطح دو، قصه‌گویی، خوشنویسی تحریری سطح دو، عروسک‌سازی با استفاده از دورریختنی‌ها، عکاسی سطح یک و اریگامی، از دیگر دوره‌های آفلاین کانون مجازی به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir بخش کارگاه‌های آفلاین مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود این کارگاه‌ها از روز ۲۰ تیر ۱۴۰۲ به صورت مجازی آغاز می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =