آلبوم صوتی «گل زری، کاکل زری» وارد بازار موسیقی شد

آلبوم صوتی «گل زری، کاکل زری» سروده افسانه شعبان‌نژاد که از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، وارد بازار موسیقی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آلبوم صوتی «گل زری، کاکل زری» از تولیدات جدید واحد موسیقی اداره‌کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان است که برای گروه سنی کودک تولید شده است.

این لوح فشرده سروده‌های افسانه شعبان‌نژاد است که در آن با نوازندگی انواع سازها و همخوانان شنیدن شعرها را برای کودکان دلنشین می‌کند.

بر همین اساس این آلبوم صوتی شامل پنج قطعه موسیقایی با عنوان «گل زری، کاکل زری» به مدت ۶ دقیقه و ۱۴ ثانیه، «تاتی تاتی کجا می‌ری؟» به مدت ۱۲ دقیقه و ۴۱ ثانیه، «آی پسر نازقندی» به مدت ۱۲ دقیقه و ۴۴ ثانیه، «ارنگ ارنگ، بگو چه رنگ» به مدت ۶ دقیقه و ۳۳ ثانیه، «دس و دس و دس، نخود و عدس» به مدت ۱۴ دقیقه و ۱۶ ثانیه است که در دستگاه‌های ماهور، شور، آواز بیات زند، سه گاه، اصفهان، چهارگاه، دشتی و اصفهان  کار شده است.

مهدی زارع آهنگ‌سازی و تنظیم را برعهده دارد و در استودیو صدا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضبط شده و  مهرداد حسن‌پور نیز صدابرداری آن را انجام داده است.

نوازندگان و دیگر عوامل این آلبوم صوتی به این شرح هستند: ویلن: بابک کوهستانی، حسین واحدی، مهدی زارع، سبا شادجو و بهزاد بویگری، ویلن آلتو: بابک کوهستانی و حسین واحدی، تار و سه تار: سعید آذرنوش، سنتور، زیلافون آلتو و متالافون آلتو: زهرا فرهنگی، کمانچه، قیچک آلتو، زیلافون و متالافون و پیانو و سازهای الکترونیک: مهدی زارع، تمبک: علی‌اکبر خادم، دایره و بندیر: سعید عامریان، دف: امین هنرجو، گروه خوانندگان کودک: نژلا اسدالهی، نگار فردی، پارسا قدوسی، هلیا رضایی، پارسا محمدی، النا آقاخانی، بردیا امینی، گروه همخوان و صداپیشگان: ژیلا تقوی، محمدهادی عطایی، مهدی زارع، گلی عینی، فاطمه رضایی و حسین واحدی، ادیت، میکس و مسترینگ: مهرداد حسن‌پور، تصویرسازی و طراح گرافیک: فرانک عباسی و مدیر تولید و مجری طرح: امیرحسین رحمانی.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی این آلبوم صوتی را با قیمت ۳۸هزار و ۲۰۰ تومان از پایگاه فروش محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir و نسخه الکترونیک آن را نیز از اپلیکیشن فیدیبو خریداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =